ارمغانی دیگر از تکواندوکاران قمی

رقابت‌های تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور در قم با کسب ۴ مدال برنز برای تکواندوکاران قمی همراه بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ پرونده رقابت‌های تکواندوی آزاد نوجوانان پسر کشور به میزبانی قم بسته شد و در پایان ۵ روز رقابت دختران و پسران تکواندوکار در قم در نهایت سهم تکواندوی قم از این رقابت‌ها ۴ مدال بود.

در این مسابقات که جمعه در سالن شهید حیدریان قم به پایان رسید تیم تکواندوی استان قم پس از این که نتوانست در بخش دختران صاحب مدالی شود در بخش پسران در ۴ وزن به ۴ مدال برنز رسید.

در این رقابت‌ها امیر محمد غلامی در وزن سوم اولین مدال برنز قم را به دست آورد و سپس در وزن هشتم حسین داداش زاده نماینده استان قم با برد مقابل نمایندگان فارس، کرمانشاه و مازندران مقابل نماینده تهران نتیجه را واگذار کرد و موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد.

در ادامه نوبت به محمد مهدی رشیدی دیگر تکواندوکار قمی رسید که در وزن چهارم صاحب یک مدال برنز دیگر شود به طوری که وی با برد مقابل نمایندگان خراسان رضوی، قم، همدان، زنجان و مازندران مقابل نماینده‌ی کرمان نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به فینال محروم و صاحب مدال برنز و مقام سوم مشترک شد.

آخرین مدال تیم قم توسط علیرضا توکلی به دست آمد و این تکواندوکار نوجوان در وزن دوم تا نیمه نهایی پیش آمد و سپس با شکست برابر حریف خود صاحب مدال برنز شد تا چهارمین و آخرین مدال تیم قم به دست آید.

در پایان این رقابت‌ها جعفر پولادی (بوشهر)، حسین سلیمانی (قم) و علی پوزش جدیدی (البرز) به عنوان بهترین داوران معرفی شدند و علی اکبر داوودی نیز عنوان فنی‌ترین بازیکن را کسب کرد ضمن این که در این مسابقات نزدیک به ۷۵۰ تکواندوکار حضور داشتند.

انتهای پیام/ح

تکواندوکاران نوجوان قم صاحب ۴ مدال برنز شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.