جهانیان: کریمی به جای دریافت غرامت باید به نفت جریمه هم دهد/ محکوم شدن نفت به ما ابلاغ نشده است

مالک باشگاه نفت تهران گفت: علی کریمی و دستیارانش بدون دلیل تمرینات نفت را ترک کرده اند و به جای دریافت غرامت باید به ما جریمه دهند.

حمیدضا جهانیان در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره محکوم شدن باشگاه نفت تهران به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 582 میلیون تومان به علی کریمی، سرمربی سابق این تیم و 2 دستیارش بیان کرد: این حکم به باشگاه نفت ابلاغ نشده است و از آن بی اطلاع هستیم. حتی کمیته تعیین وضعیت به ما اطلاع نداده است که بخواهیم دفاعیاتمان را ارائه دهیم. زمانیکه حکم به باشگاه نفت ابلاغ شود مدارکمان را در اختیار کمیته تعیین وضعیت قرار می دهیم.

علی کریمی و دستیارانش باشگاه را بدون اطلاع ترک کردند

او ادامه داد: علی کریمی و دستیارانش بدون دلیل تیمی که با آن قرارداد داشتند را ترک کردند. قرارداد آنها فسخ نشده است و قرار هم نیست فسخ شود. اقدام کریمی برای ترک تمرینات نفت را به سازمان لیگ اطلاع دادیم و تا جایی که از قانون اطلاع داریم کریمی و دستیارانش باید به دلیل این اقدام به باشگاه نفت جریمه دهند.

نمی دانم بر کدام کاغذ بازی این حکم را صادر کردند

جهانیان عنوان کرد: نمی دانم برای صدور چنین حکمی چه کاغذبازی هایی انجام شده است. شاید هم زمینه به شکلی فراهم شده است که باشگاه نفت نتواند از خودش دفاع کند و مدارکش را ارائه دهد.

حکم یک طرفه صادر شده دفاعیات ما را نگرفتند

مالک باشگاه نفت تهران در ادامه بیان کرد: حکم محکومیت باشگاه نفت قطعی نیست. البته تا زمانیکه این حکم دراختیارمان قرار نگیرد نمی توانیم تجدیدنظر انجام دهیم. کمیته تعیین وضعیت یک طرفه به این پرونده رسیدگی کرده  و اظهارات ما را نشنیده است. باورکنید تنها از طریق رسانه ها متوجه شکایت کریمی شدیم و حتی یک بار هم نامه ای برای پیگیری این شکایت دریافت نکردیم.

جهانیان افزود: سازمان لیگ باید باشگاه نفت را در جریان شکایت کریمی  قرار می داد. روال اینگونه است که پس از شکایت یک فرد، فرصتی هم در اختیار متشاکی قرار می گیرد تا مستنداتش را ارائه دهد اما نه تنها بحث شکایت کریمی به ما ابلاغ نشد بلکه کمیته تعیین وضعیت دفاعیاتمان را هم نشنید.

او درباره تاثیر ملاقات هفته گذشته علی کریمی با مهدی تاج در صدور این حکم تصریح کرد: به هیچ وجه ملاقات کریمی و تاج تاثیری در این حکم نداشته است. تاج چنین شخصیتی ندارد که پس از معذرت خواهی علی کریمی حق باشگاه نفت را از بین ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
عجبببب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
چی میگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
کریمی بهترین بازیکن باتجربه و قدیمی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
من خودم هواداران تیم ملی هستم
آخرین اخبار