از شایعه تا واقعیت؛

پاسخ پلیس در خصوص انتشار خبر تصادف خودرو یگان امداد جهرم با عابر پیاده

چندی پیش خبری مبنی بر تصادف عابر پیاده با یگان ویژه در فضای مجازی پیچید و منجر به واکنش‌های مختلف کاربران شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس اعلام کرد: شامگاه ۲۱ آذرماه، موتورسیکلت یگان امداد نیروی انتظامی جهرم در خیابان جمهوری (منوچهری) که خیابانی کم‌عرض است و به علت قرار داشتن در مرکز اصلی تجاری شهر، طلافروشی و وجود بازار بویژه در ساعات سرشب بسیار شلوغ و پُرترافیک است، در حال گشت‌زنی بود.

این گزارش حاکی است، در هنگام گشت، ناگهان عابر و کودکی که بسیار تند از خیابان عبور می‌کردند، با موتورسیکلت گشت انتظامی برخورد کردند.

بر این اساس، بلافاصله نیروی انتظامی با اورژانس و پلیس راهور تماس گرفت و در کمترین زمان مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

در این تصادف، مصدوم بزرگسال که آسیب خاصی ندیده بود پس از معاینه مرخص شد.

بر اساس این گزارش، سرباز راکب موتورسیکلت یگان امداد نیز دچار شکستگی پا شد، اما کودک که دچار ضربه به سر شده بود، به علت حساسیت سنی جهت اطمینان، در بیمارستان تحت نظر و مراقبت قرار گرفت.

بر اساس اعلام معاونت اجتماعی نیروی انتظامی فارس، خانواده مصدوم و پلیس نیروی انتظامی هرگونه فرار یا ترک صحنه را کذب محض اعلام کردند و نیز بیان شد که همه اقدامات امدادی و درمانی توسط ماموران صورت پذیرفته است.

این گزارش حاکی است، پلیس همچنان پیگیر این حادثه است و تاکنون برای احوالپرسی و تحقیقات چندبار در بیمارستان به کودک و خانواده وی سر زده است.

ضمناً اعمال قانون خودرو‌های متخلف و حتی تراکتور‌ها توسط پلیس راه در جاده انجام می‌شود و هرگونه توقیف موتورسیکلت در جاده‌های شهری و روستایی توسط پلیس راهور جهرم کذب است.

 

ضمناً جهرم یگان ویژه نیروی انتظامی ندارد و تنها یگان امدادی نیروی انتظامی در این شهرستان قرار دارد.

پلیس فتا استان فارس نیز به کاربران فضای مجازی پیشنهاد کرد خبر‌ها را از منابع اصلی و معتبر پیگیری و از انتشار تصاویر جعلی خودداری کنند.

پلیس با منتشرکنندگان خبر‌های کذب، و کسانی که با انتشار تصاویر و اخبار جعلی، موجب تشویش اذهان عمومی می‌شوند، برخورد قانونی خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

تصادف خودرو یگان امداد جهرم با عابر پیاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.