فارغ التحصیلی ۲۰۰۰ طلبه و روحانی از حوزه علمیه امام صادق کوتنا شهرستان قائم شهر

۲۰۰۰ طلبه و روحانی ۴۰ سال گذشته از حوزه علمیه امام صادق کوتنا شهرستان قائم شهر فارغ التحصیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه دراستان مازندران با قدردانی از خدمات آیت الله سلیمانی وی را از حوزه داران موفق و پیشرو در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نام برد و گفت: جهان خلقت مدرسه و انسان‌ها دانش آموزان و خداوند و انبیا و ائمه معصومین (ع) معلمان جهان هستند.

آیت الله سلیمانی رئیس حوزه علمیه امام صادق کوتنا افزود: امروز پس از چهاردهه فعالیت ۲۰۰ طلبه در سطوح چهارگانه و درس خارج فقه و اصول در این حوزه مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: در این مدت ۲۰۰۰ طلبه و روحانی از این حوزه فارغ التحصیل و یا راهی مراکز علمی و دانشگاهی و دیگر حوزه‌های مختلف کشور شدند.

آیت الله سلیمانی گفت: حوزه علمیه امام صادق (ع) کوتنا قائم شهر علاوه بر تربیت طلاب و عالمان دینی در جریان دوران دفاع مقدس با اعزام مستمر طلاب و روحانی به جبهه‌ها نقش ارزشمندی در حفظ دستاورد‌ها و کیان اسلامی داشتند و در این راه مقدس ۵۷ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

آئین نکو داشت آیت الله محمد سلیمانی رئیس حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قائم شهر و تجلیل از ۵۷ شهید طلبه و روحانی این حوزه امروز برگزار شد.

انتهای پیام/آ

آئین نکوداشت رئیس حوزه علمیه امام صادق ع. کوتنا قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار