ایمان به خدا، اطاعت از فرماندهی کل قوا و پشتوانه مردمی سه اصل مهم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از استاندار کرمان به عنوان فردی سختکوش، زحمتکش و جهادی یاد کرد و گفت: مهندس رزم حسینی روز گذشته تا پاسی از شب مشغول به سرکشی از مناطق زلزله زده استان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان  در همایش کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان گفت: نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی از سه پشتوانه بزرگ برخوردار هستند که هر کدام، موقعیت ممتازی را در بین نیروهای مسلح فراهم کرده و موجب شده تا نیروی انتظامی را در بین نیروهای مسلح متمایز نماید.


وی ایمان به خدا، اطاعت از فرماندهی کل قوا و پشتوانه مردمی را سه اصل مهم در بین نیروهای مسلح بویژه مجموعه نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: کمتر نیروهای مسلحی در دنیا با ایمان به خدا در محل کار خود حاضر می شوند اما نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با قصد قربت و نگاه ایمانی، خودشان را در محل کارشان حاضر و ناظر می ببینند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان اظهارکرد: در دنیایی زندگی می کنیم که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، فرماندهی نیروهای مسلح به عهده فردی عالم، دانشمند، حکیم، مجتهد و مصلح است و نیروهای مسلح ما تحت زعامت ایشان در این حوزه ماموریتی انجام وظیفه می نمایند.

انتهای پیام/ی

تشکر نماینده ولی فقیه استان از استاندار کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار