اعتراض جمعیت الوفاق بحرین به حکم ناعادلانه دادگاه نظامی این کشور و فقدان عدالت در دستگاه قضایی

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد نظام بحرین ناکارآمد بوده و با شیوه تفکر انتقام‌جویانه قدرت اداره امور را ندارد.

اعتراض جمعیت الوفاق بحرین به حکم ناعادلانه دادگاه نظامی این کشور و فقدان عدالت در دستگاه قضاییبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جمعیت الوفاق بحرین در واکنش به صدور حکم اعدام و حکم های ظالمانه دیگر در دادگاه نظامی بحرین با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این حکم ها و شرایط صدور آن به کلی باطل و محکوم است.

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد: گرفتن اعتراف زیر شکنجه مانند "مرگ مصنوعی، شوک الکتریکی، تهدید به تجاوز به ناموس و خانواده، ربوده شدن و بازداشت مخفیانه" اقدامی غیرانسانی است. جامعه بین الملل باید سکوت خود را بشکند و خود را از بند ابزار فشار نفت و دلار برهاند و در مقابل این فاجعه و جنایت ها که در فقدان عدالت رخ می دهد موضع گیری و اقدام‌ کند.

جمعیت الوفاق بحرین افزود: نظام بحرین غیر کارآمد بوده و با این شیوه تفکر انتقام جویانه قدرت اداره امور را ندارد. مردم از اولیه ترین حقوق در دستگاه قضایی محرومند، نظام از دستگاه قضایی و امنیتی در جهت انتقام جستن و مجازات مخالفان دیکتاتوری و استبداد و فساد بهره می گیرد.

فقدان  عدالت در بحرین جهان را در برابر مسئولیت تاریخی بزرگی قرار داده است و می طلب که برای نجات اکثریت ملت بحرین که به علت مطالبه دموکراسی، عدالت، آزادی و بنیانگذاری دولت قانونمند مورد تبعیض، ظلم، سرکوب و خشونت گروه حاکم قرار گرفته اند حرکت و اقدام کنند.

گفتنی است دادگاه نظامی بحرین امروز با محاکمه شماری از زندانیان سیاسی، شش نفر از آنها را به اتهام طراحی برای ترور فرمانده ارتش بحرین به اعدام، هفت نفر را به هفت سال حبس و پنج نفر را تبرئه کرد.

 

انتهای پیام/

 

اعتراض جمعیت الوفاق بحرین به حکم ناعادلانه دادگاه نظامی این کشور

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار