مسئول کانون بسیج اساتید و مراکز آموزش عالی نیشابور:

فتنه سال ۸۸ نقطه عطف در نبرد نرم دشمنان علیه انقلاب بود

مسئول کانون بسیج اساتید و مراکز آموزش عالی نیشابور گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که فتنه ۸۸ یک نقطه عطف در نبرد نرم جدی دشمنان علیه انقلاب و ملت اسلامی ما بود.

فتنه سال ۸۸ نقطه عطف در نبرد نرم دشمنان علیه انقلاب بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ عباسعلی حلاجی مسئول کانون بسیج اساتید و مراکز آموزش عالی نیشابور در جمع اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه نیشابور گفت: طی هشت ماه آشوب و اغتشاش و اردوکشی خیابانی، انتخابات بهانه بود بلکه اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه بود.


وی با اشاره به اینکه اساتید با ورود و مبارزه به میدان جنگ نرم دشمن باید همیشه آماده باشند، گفت : اساتید باید به صورت نامحسوس سرکشی به اردوگاه دشمن داشته باشند، همچنین مسائل کلان کشور را بشناسند و سعی در طراحی‌های کلان جهت رشد کشور داشته باشند و از دادن قدرت تحلیل به جامعه هدف، به ویژه جوانان نترسند.

مسئول کانون بسیج اساتید و مراکز آموزش عالی نیشابور با بیان اینکه اساتید فرماندهان جنگ نرم و دانشجویان افسران این جنگ هستند، ادامه داد: شاخصه‌های استاد الگو و تأثیرگذار در بین دانشجویان عملکرد اساتید عامل به مبانی و ارزش‌های اسلامی است.


انتهای پیام //س. ح.



فتنه سال ۸۸ در جنگ نرم برای براندازی نظام طراحی شده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار