واگذاری انشعاب فاضلاب؛

واگذاری ۷ هزار انشعاب فاضلاب در شهر‌های مختلف لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از واگذاری هفت هزار انشعاب فاضلاب در شهر‌های مختلف این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمیدرضا کرموند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان اظهار داشت: در نه‌ماهه اول سال جاری در حدود هفت هزار انشعاب فاضلاب در لرستان واگذار شد.

وی اضافه کرد: جمع‌آوری فاضلاب و هدایت آن به سمت تصفیه‌خانه فاضلاب یکی از وظایف شرکت آب و فاضلاب است که منجر به بهبود وضعیت بهداشت و ارتقا سلامت جامعه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: مشارکت شهروندان با خرید انشعاب آب و یا فاضلاب این شرکت را در راستای خدمات‌دهی هرچه بهتر به شهروندان یاری می‌دهد.

کرموند در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه به‌منظور تأمین آب شرب سالم و بهداشتی و ارتقای کیفیت آب ضرورت دارد با برنامه‌ریزی در دوره زمانی تعریف‌شده متناسب با نیاز و شرایط محیطی، مخازن ذخیره و توزیع آب هرساله طبق دستورالعمل‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شست و شوی و گندزدایی شوند.

وی اضافه کرد: شستشو و لایروبی مخازن ذخیره به‌عنوان محل نگهداری و توزیع آب شرب مصرفی شهروندان منجر به ارتقای بهداشت آب و کیفیت آن خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص مراحل شستشو مخازن آب گفت: ابتدا مخازن به‌طور کامل از آب تخلیه و سپس عملیات خارج کردن رسوبات ته‌نشین شده با فشار آب صورت می‌گیرد و درنهایت دیواره‌ها و کف مخازن پس از شستشو توسط مواد گندزا با غلظت مناسب چند بار شستشو شده و سپس آب‌گیری می‌شود.

کرموند گفت: تعداد ۳۲ مخزن با ظرفیتی حدود ۲۶۷ هزار مترمکعب در ۱۲ شهر استان شستشو شدند.

انتهای پیام/م

۷ هزار انشعاب فاضلاب در شهر‌های مختلف لرستان واگذاری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.