تصویب بودجه ۷۲ میلیون دلاری، برای مقابله با جنبش جهانی بایکوت از طرف رژیم صهیونیستی

جروزالم پست از تصویب بودجه ۷۲ میلیون دلاری برای مقابله با جنبش جهانی بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم خبر داد.

تصویب بودجه ۷۲ میلیون دلاری برای مقابله با جنبش جهانی بایکوت از سوی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ جروزالم پست از تصویب بودجه 72 میلیون دلاری برای مقابله با جنبش جهانی بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم خبر داد. بخشی از این بودجه 75 میلیون دلاری را کابینه اسرائیل و بخشی دیگر را جوامع یهود تامین خواهند کرد.

این طرح که کابینه اسرائیل آن را به تصویب رسانده است، بزرگترین سرمایه‌گذاری محسوب می شود که اسرائیل تاکنون به منظور مقابله با جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم انجام داده است.

این طرح هفته گذشته در اختیار وزرای کابینه قرار گرفت و با تایید تمام وزرا به عنوان یک فرمان اجرایی به تصویب رسید. براساس این طرح یک سازمان غیرانتفاعی تشکیل خواهد شد که هیئت مدیره آن متشکل از مقامات و اهداکنندگان خارجی خواهد بود. درباره زمان آغاز به کار این سازمان یا حتی زمان تاسیس رسمی آن مطلبی بیان نشده است.

 جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل، جنبشی جهانی است که هدف آن تحت فشار قرار دادن رژیم صهیونیستی با اهرم‌های اقتصادی جهت پایان اشغال سرزمین فلسطین و به رسمیت شناختن حق بازگشت میلیون‌ها آواره فلسطینی است.

انتهای پیام/

 

سرمایه‌گذاری اسرائیل برای مقابله با جنبش جهانی بایکوت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار