غریبانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقدامات سوء استفاده کنندگان در داخل و خارج کشور باید در نطفه خفه شود

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: اقدامات اعتراض آمیز خصمانه در داخل و خارج کشور را باید در نطفه خفه کرد.

دولت در مواجهه با اعتراضات نباید به صورت تهاجمی عمل کند/ اقدامات سوء استفاده کنندگان در داخل و خارج کشور باید در نطفه خفه شودعلی محمد غریبانی عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در برخی شهرها اظهار کرد: حرکت‌های اخیر اندکی ناشناخته بود، اما عده‌ای در این میان از موقعیت ایجاد شده، شعار و حرف‌های مردم سوء استفاده کرده و جریان را از حالت معیشتی و مدنی به حالت آشفتگی سوق دادند.

دبیر کل انجمن اسلامی مهندسان ایران با بیان اینکه این حالت آشفتگی به نفع کشور نیست، افزود: مردم که به دنبال مطالباتشان به خیابان‌ها آمدند در واقع حرکتی انجام دادند که نه تنها به ضرر آنها بلکه به ضرر کل جامعه تمام شد.

غریبانی با اشاره به فرصت طلبی عده‌ای سود جو در این اعتراضات بیان کرد: در یک اقدام خصمانه‌ای عده‌ای در خارج از کشور به این اعتراضات دامن زده و نهایت استفاده را از این جریانات کردند که این مسئله به هیچ وجه به نفع نظام، مردم و دولت نبود.

وی با بیان اینکه دولت در مواجهه با اعتراضات این چنینی نباید به صورت تهاجمی برخورد کند، گفت: اینکه مردم می‌خواهند خواسته‌هایشان را به گوش مسئولان برسانند، هیچ ایرادی ندارد و مسئولان نیز باید در کمال آرامش به این انتقادات توجه کنند و اعتراضات مردم از طریق کانال‌های مختلف به دست آنان برسد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تصریح کرد: همت دولت و مردم باید برای پایان دادن به این مسائل باشد زیرا برخی ها از این موقعیت سوء استفاده کردند به همین منظور تمامی این اقدامات در داخل و خارج کشور را باید در نطفه خفه کرد تا این دروغ‌ها مجددا آتش این معضلات را گسترده‌تر نکند.

غریبانی در پایان با اشاره به نقش مطبوعات گفت: رسانه‌ها می‌توانند چاره ساز باشند و از هرگونه موضع گیری و ترویج اخبار نادرست پرهیز کرده و اخبار صحیح و انتقادات مردم را به گوش مسئولان برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا . خدا دشمنان اسلام را نابود کنه
آخرین اخبار