با مخترعین ایرانی؛

رفع مشکلات حل نشدنی بانکی با فناوری شرکت‌های دانش بنیان

یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق شده است تا با ارائه خدمات مختلف به بانک‌ها و مراکز مختلف مشکلات آن‌ها را رفع کند.

(جمعه) شرکت‌های دانش بنیان به کمک مراکز مختلف می‌آیند شرکت‌های دانش بنیان به کمک مراکز مختلف می‌آیندبه گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخودار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های مبتنی بر دانش سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش بنیانی‌ بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

یکی از شرکت‌های دانش بنیان در حوزه حل مسئله‌های نوآورانه‌ به شرکت‌های مختلف کمک می‌کند تا بتوانند موفقیت های مختلفی را کسب کنند.

شرکت های دانش بنیان مشکلات را حل می‌کنند

مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص کمک‌هایی که به شرکت‌های مختلف می‌کنند، گفت: شرکت ما موفق شده است مشکلاتی که برای شرکت‌های مختلف به وجود می‌آید را حل و به آنها کمک کند.

وی ادامه داد: گاهی اوقات پیش می‌آید که شرکت‌ها به مشکلات متفاوتی بر می‌خورند‌، در این زمان کاری که شرکت ما می‌کند این است که مشکلات آنها را یا به طور همزمان و  یا به صورت جداگانه حل می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان در رابطه با مشکلاتی که ممکن است برای شرکت‌های مختلف به وجود آید، تصریح کرد: این مشکلات گاهی در ساختار یک شرکت هستند، گاهی در طراحی، برای مثال بانک‌ها و یا مراکزی که داده‌های کلان دارند ممکن است بخواهند موضوعات خود را حل کنند اما به مشکل برمی‌خورند در اینجا شرکت ما وارد عمل می‌شود و همراه با مشاوره و کمک مشکل این شرکت‌ها را حل می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۶
اثری هم رو وضع معیشت ما نیازمندا داره؟
آخرین اخبار