زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

آغاز پرداخت تسهیلات وام دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز پرداخت تسهیلات وام دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات خبر داد.

آغاز تسهیلات وام دانشگاهیان متقاضی سفر به عتباتمحمد زارع معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  در گفت‌ و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به منظور تسهیل سفر دانشگاهیان اعزامی به عتبات عالیات، طی  جلسه ای با مسئولان یکی از بانک‌ها و صندوق رفاه وانعقاد تفاهم نامه‌ای، تصمیم بر آن شد تا به دانشگاهیان متقاضی به  2 صورت ویژه وام عتبات عالیات پرداخت  شود.

وی ادامه داد: به دانشجویانی که از این بانک وام بگیرند برای سفرهای زمینی 10 میلیون ریال و سفرهای هوایی 15 میلیون ریال پرداخت می‌شود که اقساط این وام ها 18 ماهه است و باز پرداخت آن پس از دریافت وام آغاز می‌شود.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: این وام برای دانشگاهیان وزارت علوم که از صندوق رفاه دانشجویان وام دریافت کرده‌اند برای مجردین 10میلیون ریال و برای متاهلین 15 میلیون ریال خواهد بود.

زارع گفت: این وام هیچگونه کارمزدی ندارد و باز پرداخت آن بعد از پایان تحصیل خواهد بود.

وی اظهار داشت: دانشجویان وزارت علوم برای دریافت وام باید تا پایان بهمن ماه سال جاری نسبت به ثبت تقاضای وام خود به دفتر صندوق در دانشگاه خود اقدام کنند و متقاضیان دریافت تسهیلات از بانک  باید با در دست داشتن مدارک به یکی از شعبات بانک طرف قرارداد مراجعه کنند.

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اضافه کرد: پرداخت این وام در شعب بانک مورد نظر آغاز شده و تا پایان سال جاری متقاضیان فرصت دارند تا برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

زارع یادآورشد:دانشگاهیان متقاضی دریافت وام بانک بعد از نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک برای دریافت وام به شعب بانک معرفی می‌شوند و نیازی به دریافت معرفی نامه از سایت نیست، اما دانشجویان وزارت علوم با مراجعه به سامانه جامع عتبات در سایت لبیک می‌توانند معرفی نامه برای صندوق رفاه دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

آغاز هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار