مدیرکل حوزه ریاست سازمان اوقاف:

اولویت سازمان اوقاف حرکت به سمت دولت الکترونیک است

ربیعی گفت: اولویت سازمان اوقاف حرکت به سمت دولت الکترونیک برای بهبود کار و ارتقای سطح کیفی خدمات در بخش های مختلف است.

اولویت سازمان اوقاف حرکت به سمت دولت الکترونیک استبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر ریاست سازمان اوقاف با بیان اینکه اولویت سازمان اوقاف حرکت به سمت دولت الکترونیک برای بهبود کار و ارتقای سطح کیفی خدمات در بخش های مختلف است، تاکید کرد: مجموعه سازمان اوقاف به دنبال ایفای نقش خود به شکل مطلوب در قالب جامعه اسلامی و اثبات هویت سازمانی است.

حسن ربیعی در همایش و دوره آموزشی مسئولان و کارشناسان حوزه ریاست و دبیرخانه های ادارات اوقاف سراسر کشور با بیان این مطلب افزود: ارتقا و شناخت هویت سازمانی و بهبود سطح خدمات باید مورد توجه ویژه کارکنان بخش های مختلف سازمان اوقاف به ویژه در حوزه دبیرخانه امور دفتری و اداری قرار گیرد.

ربیعی کسب مهارت لازم را لازمه ارتقای هویت سازمان دانست و افزود: فراگیری تکنیک ها و فنون و ارتقای مهارت ها و تخصص‌ها در قالب دوره های آموزشی مستمر باید پیگیری و دنبال شود.

ربیعی آموزش را زمینه ارتقای بهره وری در اوقاف دانست و تصریح کرد: فرآیندهای آموزشی در ارتقای سطح خدمات و افزایش کیفی خدمات اداری اوقاف بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه شناخت اولویت ها و اشراف بر امور و برنامه های سازمانی لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری است، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و آگاهی از وظایف و تکالیف و اولویت های سازمان اوقاف موجب ایجاد حساسیت بیشتر نسبت به فعالیت‌ها و پیگیری دقیق تر امور و ارائه خدمات کیفی تر می شود.

مشاور رئیس سازمان اوقاف تاکید کرد: شبکه ارتباطی و دبیرخانه الکترونیک بر مبنای حرکت از دبیرخانه سنتی به سمت دبیرخانه الکترونیک و گسترش دولت الکترونیک، یکی از سیاست های محوری برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر و حذف بوروکراسی اداری در سازمان اوقاف است.

ربیعی تصریح کرد: حرکت به سمت دولت الکترونیک از اولویت های سازمان اوقاف و نیاز روز است که باید بر پایه آموزش های تخصصی در سطوح مختلف اوقاف ساری و جاری شود.

 

انتهای پیام/

 

تاکید مشاور رئیس سازمان اوقاف بر لزوم افزایش بهره وری این نهاد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.