فرمانده انتظامی تربت جام؛

همه دستگاه های اجرایی مراقب این امنیت باشند تا دچار خدشه نشود

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در اغتشاشات اخیر خوشبختانه با انسجام، یک دلی و وحدت کامل در شهرستان هیچگونه حادثه‌ای رخ نداد و لازم است همه مراقب باشندکه این امنیت دچار خدشه نشود.

همه دستگاه های اجرایی مراقب این امنیت باشند تا دچار خدشه نشودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هوشنگ کیانی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مدیریت اعتراض‌های مردمی و تبدیل کردن آن به اغتشاشات در کشور افزود: اختلاف افکنی بین ارکان نظام و مردم، تخریب اموال عمومی و شخصی، ایجاد نامنی‌های اجتماعی و صدمه زدن به دستگاه‌های اجرایی از دستورات شبکه ماهواره‌ای دشمن برای برهم زدن نظم عمومی بود که خوشبختنانه مردم منطقه مرزی تربت جام با هوشیار در دام آن‌ها قرار نگرفتند.

وی با اشاره به اهمیت رعایت مسائل ایمنی در اداره‌ها و نهاد‌ها تصریح کرد: مدیران دستگاه اجرایی و اداری بدانند احتمال خطر همیشه است و حتما باید برای یک دستگاه دولتی یا خصوصی اتفاقی بیفتد تا نسبت به رعایت مسائل ایمنی و نصب دوربین مداربسته اقدام کنند.

 
کیانی با تقدیر از همکاری نیروی بسیج در برقراری امنیت افزود: پلیس به عنوان اصلی‌ترین دستگاه نظامی برای برقراری امنیت در شهرستان مسئولیت دارد که نیرو‌های مردمی و بسیج با همکاری منسجم این دستگاه را یاری کرده که شایسته تقدیر و تشکر است.
 

جمع آوری پلاک خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری


فرمانده انتظامی تربت جام با اشاره تردد خودرو‌های دولتی در وقت غیر اداری گفت: برخی حودرو‌های اداری خارج از وقت اداری در خیابان‌ها رها می‌باشد که در صورت مشاهده پلیس پلاک آن‌ها را کنده و جمع آوری می‌کند.

کیانی با ابراز گلایه از عملکرد مدیران در استفاده شخصی از خودروی دولتی افزود: برخی مواقع مدیران به همراه خانواده با خودروی دولتی خارج از وقت اداری در سطح شهرستان تردد می‌کنند که مردم تصاویر آن برای راهنمایی رانندگی ارسال کرده اند دقت شود این امر شایسته مدیران نظام اسلامی نیست.

انتهای پیام// س. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.