چرا معاون ترامپ مسئولیت سرپرستی هیئت اعزامی آمریکا به بازی‌های المپیک زمستانی را بر عهده دارد؟

معاون رئیس جمهور آمریکا هیئت اعزامی این کشور به المپیک زمستانی ۲۰۱۸ در کره جنوبی را سرپرستی خواهد کرد.

چرا معاون ترامپ مسئولیت سرپرستی هیئت اعزامی آمریکا به بازی‌های المپیک زمستانی را بر عهده دارد؟به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا هیئت اعزامی این کشور به المپیک زمستانی 2018 در کره جنوبی را سرپرستی خواهد کرد.

کاخ سفید روز چهارشنبه اعلام کرد پنس در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک که در تاریخ نهم فوریه در پیونگ چانگ در کره جنوبی برنامه ریزی شده است، شرکت خواهد کرد.

بنابر اعلام آسوشیتدپرس، پنس همچنین در طول این سفر به منطقه شرق آسیا، در سئول و توکیو دیدارهایی با مقامات کره جنوبی و ژاپن برگزار می کند و بر تعهد آمریکا بر حفظ ثبات منطقه تاکید خواهد کرد. معاون رئیس جمهور آمریکا همچنین برنامه دارد تا با تواقفی در آلاسکا از سیستم های پدافند موشک های بالستیک بین قاره ای بازدید کند.

جرود آگن، معاون پنس گفت معاون رئیس جمهور آمریکا به بازی های المپیک خواهد رفت «تا حضور پرقدرت آمریکا در شبه جزیره کره را تقویت کرده و پیامی واضح از سوی آمریکا به کره شمالی ارسال کند.»

کره شمالی توافق کرده است تا در بازی های المپیک زمستانی در کره جنوبی شرکت کند، دو کشور همچنین توافق کرده اند تا مذاکرات بیشتری را برای کاهش تنش ها در مرزها برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

سفر هیئت اعزامی آمریکا به المپیک زمستانی به سرپرستی مایک پنس

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار