تکمیل سهمیه فارس برای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از تکمیل سهمیه ۲۴ هزار نفری برای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدامیرعباس جلالی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: سهمیه استان فارس در سال جاری برای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن، ۲۴ هزار نفر بود که این سهمیه تکمیل شد و آزمون‌های کتبی و شفاهی آن تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون کتبی طرح ملی تربیت حافظان قرآن همزمان با سراسر کشور در استان فارس برگزار خواهد شد، افزود: آزمون‌های شفاهی به مدت یک ماه توسط مربیان طرح به صورت جداگانه برگزار خواهند شد.

 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس با اشاره به برگزاری شانزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، تصریح کرد: تاکنون ۵۵ هزار نفر از نقاط مختلف کشور در این آزمون نام نویسی کرده‌اند که فارس از نظر تعداد ثبت‌نام شدگان در رده پنجم قرار دارد.

 وی با بیان اینکه زمان نام نویسی در این آزمون تا ۳۰ دی‌ماه تمدید شده است، اضافه کرد: آزمون کتبی به‌صورت همزمان و آزمون سراسری سوم اسفند در همه شهرستان‌های فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

تکمیل سهمیه ۲۴ هزار نفری استان فارس برای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن

 

برچسب ها: تفسیر قرآن ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار