برنامه های دهه فجر امسال فاطمی برگزار می‌شود

در دهه فجر امسال، برنامه های 12 تا 18 بهمن ماه با محوریت شهادت فاطمه زهرا( س) و از 19 تا 22 بهمن همراه با ویژه برنامه های جشن انقلاب برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل تقارن  ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در 11بهمن با دهه مبارک فجر، برنامه های گرامیداشت فجر انقلاب تا شامگاه 18 بهمن با محوریت شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

وی افزود: در این ایام در سطح شهرها و میادین اصلی پرچم های سیاه به همراه پرچم مقدس جمهوری اسلامی برافراشته می شود. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امروز دشمنان انقلاب اسلامی بسیج شده اند تا  انقلاب را ناکار آمد جلوه دهند اظهار داشت: برنامه های ویژه پیروزی انقلاب از 19 تا 22 بهمن با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

اشجری با اشاره به اینکه  زنگ انقلاب در 14 بهمن در مدارس به صدا در می آید اعلام کرد: برنامه ورود امام در فرودگاه سردار جنگل، رژه نیروهای موتوری مسلح بهمراه رژه کشاورزان بهمراه ادوات و ماشین آلات کشاورزی در روستاها در روز 12 بهمن اجرا می شود.

وی همچنین گفت: گلباران مزار شهدا در 19 بهمن و مراسم ویژه پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن بهمراه  با بانگ الله اکبر مردم در شامگاه 21 بهمن از دیگر برنامه های ستاد اجرای دهه مبارک فجر است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری هرچه بهتر آیین های پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجرو با مشارکت مردم و دستگاه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/اص

برگزار ی برنامه های دهه فجر امسال با محوریت شهادت حضرت زهرا(س)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.