خاکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

سرگردانی دختر 4 ساله در کلانتری کذب محض است

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: سرگردانی دختر 4 ساله در کلانتری که در صفحات مجازی منتشر شده است، کذب محض است.

سرگردانی دختر 4 ساله در کلانتری کذب محض استاحمد خاکی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: طی روزهای اخیر خبری مبنی بر سرگردانی دختر 4 ساله که مدتی پیش  او را به فرزندخواندگی قبول کرده بودند، در صفحات مجازی منتشر شده است که این خبر از پایه دروغ و کذب محض است.

وی تصریح کرد: برخی از رسانه ها و شبکه های خبری طی چند روز گذشته، خبری مبنی بر باز پس فرستادن دختربچه 4 ساله به نام هانیه، از فرزند خواندگی توسط خانواده جدید او خبر داده بودند که خوشبختانه چنین موضوعی صحت ندارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران تاکید کرد: خبرنگاران این شبکه های خبری مدعی شدند که به دلیل اطلاع نداشتن خانواده جدید از ماجرای تجاوز به کودک و اطلاع نداشتن از اعتیاد پدر و مادر قبلی این کودک ،هانیه را به کلانتری برده و در آنجا رها کرده اند.

خاکی یادآور شد: مسئولان بهزیستی پس از رویت این خبر به دادگاه و کلانتری که در خبر مربوطه به آن اشاره شده بود مراجعه کردند و موضوع را به طور دقیق پیگیری کردند و نتایج پیگیری ها این بود که مورد فوق به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 1390 یک دختر بچه به نام هانیه در همان دادگاهی که در اخبار روزهای اخیر در مورد آن سخن گفته می شود به دلیل کودک آزاری از طرف والدین خود مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود که پرونده مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران افزود: پرونده هانیه دختر 4 ساله پس از بررسی بسته شد و این کودک تحت مراقبت و حمایت همه جانبه سازمان بهزیستی قرار گرفت و در حال حاضر در یکی از مراکز بهزیستی در حال تحصیل است و زندگی عادی خود را سپری می کند.

انتهای پیام/

تکذیب شایعه سرگردانی دختر 4 ساله در کلانتری

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
دختر 5 ساله چطور؟
آخرین اخبار