حسنی: میل به تیم داری در بخش بانوان تنیس روی میز کمتر از آقایان است

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز گفت: میل به تیم داری در بخش بانوان کمتر از آقایان است این در حالی است که امکان پخش تلوزیونی هم فراهم شده است.

حسنی : میل به تیم داری در بخش بانوان کمتر از آقایان استپیمان حسنی مسئول کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان کشورمان بیان داشت: مسابقات لیگ برتر بانوان کشورمان قرار است روز‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن شروع شود و و دور رفت این رقابت‌ها پیگیری شود همچنین قرار است مرحله برگشت این رقابت‌ها هم ۱۵ تا ۱۸ اسفند برگزار شود.

او درباره فاصله موجود میان آقایان و بانوان در میزان قرار داد‌ها و برگزاری مسابقات‌ها گفت:متاسفانه شرایطی وجود دارد که تیم‌ها در بخش بانوان نمی‌توانند به اندازه آقایان هزینه کنند و در سال‌های گذشته حتی تیم‌ها برای اعزام ورزشکاران خود به شهر‌های مختلف با مشکل مواجه بودند. همچنین با وجود آن که پخش تلوزیونی وجود دارد هنوز تمایل‌کافی برای تیم داری در بخش بانوان وجود ندارد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشورمان درباره محل میزبانی این رقابت‌ها گفت: این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بانوان قرار است مانند دوره‌های گذشته به صورت متمرکز برگزار شود و به احتمال زیاد میزبان دور رفت و برگشت این رقابت‌ها هم تهران خواهد بود.

حسنی درباره تعداد تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: هنوز تعداد دقیق تیم‌ها مشخص نیست، اما با تیم هایی، چون مس کرمان، ناب استیل تهران، صندوق ضمانت صادرات، نامی نو اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب مذاکره داشته ایم و به احتمال زیاد این دوره از رقابت‌ها را با حضور ۶ تیم برگزار کنیم. همچنین قرار است یک تیم به نمایندگی از جمهوری آذربایجان در این رقابت‌ها حاضر شود و این اتفاق به دلیل تفاهم نامه‌ای است که پیش از این میان ۳ فدراسیون ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان بسته شده است. پیش از این هم تیم‌هایی از این کشور در رقابت‌های نوجوانان و جوانان پسران کشورمان حاضر شده بودند.

او در ادامه و درپاسخ به این سوال که آیا برای تیم‌های اول و دوم مسابقات لیگ برتر در بخش بانوان و آقایان پاداشی وجود دارد یا خیر بیان داشت: معمولا این تیم‌های برتر هستند که باید به بازیکنان و ورزشکاران خود پاداش بدهند و معمولا فدراسیون تنها مسابقات را برگزار می‌کند و در پایان حکم و کاپ قهرمانی را به تیم‌های برتر می‌دهد.

حسنی در پایان افزود: البته فدراسیون در حال رایزنی است تا زمینه حضور تیم‌های برتر و قهرمان را در تورنومنت‌های بین المللی فراهم کند، زیرا فدراسیون به تنهایی نمی‌تواند برای بازیکنان برتر این رقابت‌ها پاداش مورد قبول را فراهم کند.

انتهای پیام /

اظهارات پیمان حسنی درباره لیگ برتر بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار