رحیمی خبر داد

افزایش اتاق‌های مادر و کودک در میادین میوه و تره بار شهرداری

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب برای مادران به هنگام مراجعه به میادین میوه و تره بار، تعداد اتاق مادر و کودک در میادین افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین رحیمی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه بخش زیادی از مراجعان به میادین و بازار‌های میوه و تره بار بانوان هستند، اظهار کرد: در راستای آرامش خرید به خصوص مادرانی که با نوزاد به بازار‌ها مراجعه می‌کنند در ساخت و بازسازی میادین و بازار‌های جدید میوه و تره بار ساخت اتاق مادر و کودک با فضای مناسب و بهداشتی برای شیردهی نوزادان در دستور کار قرار دارد.

وی به سابقه اجرای طرح اتاق مادر و کودک اشاره و اظهار کرد: اجرای این طرح که از میدان میوه و تره بار آزادی آغاز شده، در میادین و بازار‌های مورد نیاز ادامه خواهد داشت.

افزایش اتاق‌های مادر و کودک در میادین میوه و تره بار شهرداری

رحیمی در ادامه با اشاره به شعار تهران؛ شهر امید، مشارکت و شکوفایی که از سوی نجفی، شهردار تهران بیان شده است، گفت: طرح‌هایی همچون طرح سبد مهربانی و میوه رایگان برای کودکان از جمله طرح‌های مشارکتی این سازمان هستند که با مشارکت شهروندان قریب به ۲ سال است که ادامه دارد.

گفتنی است، در این هفته در بازار میوه و تره بار ولنجک، اتاق مادر و کودک راه اندازی شده است که مادران در صورت نیاز می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار