ثبت نام قطعی حج 97 در نیمه دوم بهمن ماه

ثبت نام قطعی از زائران حج ۹۷ درنیمه دوم بهمن ماه انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت در نشست نمایندگان استانی از مسئولان ذی ربط درخواست کرد تا هرچه سریعتر هزینه حج سال آینده را نهایی و اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تاکید کرد: همه کمک کنند تا در روند کارها تاخیر ایجاد نشود و ضمن تماس و پیگیری مستمربا طرف سعودی زمینه اعزام تیم های کارشناسی به عربستان فراهم شود.

سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از نشست نمایندگان استانی این مرکز و تصمیمات اتخاذ شده برای انجام سریعتر معاینات پزشکی زائران حج 97 گزارشی ارائه داد.

انتقال زائران به دو فرودگاه مدینه منوره و جده از بیست ایستگاه پروازی

 نصراله فرهمند مشاور رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: امسال زائران ایرانی ازبیست ایستگاه پروازی دراستان های مختلف به دو فرودگاه مدینه منوره و جده انتقال خواهند یافت.

 محمد جواد دانشیارمدیرعامل شرکت شمسا در ادامه جلسه درباره نحوه تامین و پرداخت هزینه های ارزی و ریالی اعزام زائران به عتبات عالیات گزارش داد و نماینده ولی فقیه با اشاره به برخی مشکلات زائران درعراق تاکید کرد : نمی توان نسبت به این مشکلات بی تفاوت بود و باید درنظام و مدیریت کلان کشور این مسائل پیگیری و حل شود.

سرپرست حجاج ایرانی  تصریح کرد: نتایج بدست آمده درکارگروههای آسیب شناسی حج گذشته در حوزه وظایف سازمان حج و زیارت و بعثه عملیاتی شود و برنامه مدونی برای استفاده از رسانه های جمعی در برنامه های حج تهیه و اجرا شود.

انتهای پیام/

ثبت نام حج سال آینده چه زمانی آغاز می شود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار