تجلیل از تیم سحر استان کرمان

از اعضای تیم سحر استان کرمان به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان تجلیل شد.

تجلیل از تیم سحر استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و سایر مسئولین شهرستان رفسنجان از اعضای تیم سحر اعزامی به استان کرمانشاه تجلیل و قدردانی شد.


رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در آیین تجلیل از اعضای تیم سحر بیان کرد: مبنای جمعیت هلال احمر، حضور جوانان پرشور و نشاط، فعال و پاکدامن است که با حفظ اصول و ارزش های انسان دوستانه در سازمان جوانان فعالیت می کنند.


فلاح به درک روحیات اخلاقی جوانان تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف و ارکان اصلی سازمان جوانان، اهمیت و توجه ویزه به شرایط سنی حساس این دوره از جوانی است که در بحث کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.


وی با اشاره به تشکیل تیم های حمایت روانی پس از زلزله بم،بیان کرد: حضور اعضای جوانان در قالب تیم سحر (ساماندهی حمایت های روانی) در مناطق آسیب دیده از زلزله در جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی امری کاربردی و موثر است، که در همین راستا در استان کرمانشاه شاهد حضور چشمگیر اعضای سازمان جوانان با هدف ترویج فرهنگ بشردوستی بوده ایم.


وی در ادامه به اهمیت فرهنگ سازی آموزش تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در ارائه آموزه های امدادی پایه و تخصصی ویژه جوانان با هدف نجات جان یک انسان مانند یادگیری سایر مهارت زندگی، ضروری و موثر است.


فلاح با اشاره به ارزش نجات جان انسان عنوان کرد: در کنار حوادث طبیعی و غیرطبیعی، هزینه هایی که به دولت تحمیل می شود با گسترش آموزش های امدادی می توان این هزینه ها را کاهش داد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به توجه ویژه مسئولین به عنوان دغدغه اصلی در امر برگزاری دوره های امدادی تصریح کرد: مردم اولین گروه و افرادی هستند که در زمان بروز حادثه و مخاطرات، در صحنه حادثه حضور می یابند که این نیروهای بومی با یادگیری دوره های امدادی، بازوی توانمندی برای جمعیت هلال احمر خواهند بود.


در ادامه این مراسم محمد آبادی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضای تیم هنرمندان این شهرستان در همراهی تیم سحر جوانان جمعیت هلال احمر استان کرمان در مناطق آسیب دیده از زلزله کرمانشاه افزود گفت: در حوزه رسالت فرهنگ و هنر با هدف کاهش آلام روحی و روانی مردم، به واسطه فعالیت های هنری که در این حوزه صورت می گیرد در کنار جمعیت هلال احمر خواهیم بود.


محمدآبادی با اشاره به اعلام آمادگی داوطلبانه سایر هنرمندان شهرستان رفسنجان در مناطق آسیب دیده از زلزله افزود: امیدواریم که این برنامه های حمایت روانی در مناطق آسیب دیده تداوم داشته باشد تا سایر گروه های موسیقی و تئاتر در رده سنی بزرگسال نیز با هدف خدمت به همنوع حضور یابند.


وی ضمن تشکر و قدردانی از حمایت و همکاری مس منطقه کرمان جهت اعزام تیم هنرمندان به استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در روزهای آتی جند تیم از هنرمندان این شهرستان با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان در مناطق زلزله زده کوهبنان نیز حضور خواهند یافت.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار