جریان الوفاء بحرین: اعدام‌ها و سلب تابعیت‌ها نمی‌تواند مردم را تسلیم نماید

جریان اسلامی الوفاء‌ بحرین اعلام کرد اعدام‌ها و سلب تابعیت‌ها نمی‌تواند مردم این کشور را تسلیم نماید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری منامه پست، جریان اسلامی الوفاء‌ بحرین اعلام کرد اعدام ها و سلب تابعیت ها نمی تواند مردم این کشور را تسلیم نماید.

بر این اساس، جریان اسلامی الوفاء بحرین اعلام کرد حکم های اعدام و لغو تابعیت (شهروندان این کشور) به تاریخ 31 ژانویه 2018 باعث عمیق تر شدن بحران رژیم آل خلیفه در همه عرصه های سیاسی، امنیتی و اقتصادی خواهد شد و این احکام بیانگر ناامیدی از سیاستی است که شکست خود در طول عمر انقلاب را ثابت کرده است و موفق نخواهد شد به هدف خود در تسلیم و خوار کردن مردم مقاوم بحرین دست یابد.

جریان الوفاء در بیانیه خود اعلام کرد «رژیم آل خلیفه در برابر مقاومت مردم بزرگ منش بحرین و ادامه مبارزات و مقاومت آنها، چیزی جز ابزارهای سرکوب و تحت سلطه گرفتن دادگاه ها به شیوه انتقام جویانه در اختیار ندارد و احکام صادره ضد دهها شهروند بحرینی از اعدام، حبس ابد و زندان تا لغو تابعیت شهروندان بحرینی بیانگر بیچارگی و فلاکت رژیم آل خلیفه است».

در این بیانیه آمده است این احکام نشان افتخار و سرزندگی مردم بحرین و آمادگی آنها برای تلاش بیشتر با هدف رهایی از رژیم آل خلیفه است. در این بیانیه از مردم خواسته شده است فعالیت ها و مبارزات خود را در آستانه سالروز انقلاب 14 فوریه افزایش دهند.

انتهای پیام/

تاکید جنبش اسلامی الوفاء بحرین بر ادامه مقاومت

برچسب ها: بحرین ، اعدام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار