حضور بیش از ۶۰۰ شهروند مشهدی در دوره مقدماتی معارف مهدویت

مدیر روابط عمومی کانون مهدویت صبح عدالت گفت : بیش از ۶۰۰ شهروند مشهدی در ۹ جلسه کلاس‌های دوره مقدماتی شرکت کردند.

حضور بیش از ۶۰۰ شهروند مشهدی در دوره مقدماتی معارف مهدویت

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،حجت الاسلام قدرتی مدیر روابط عمومی کانون مهدویت صبح عدالت گفت: کانون مهدویت "صبح عدالت" در مشهد مقدس تا کنون بیش از ۵ دوره معارف مهدویت برگزار کرده است؛ در این دوره بیش از ۶۰۰ نفر از شهروندان در ۹ جلسه کلاس‌های دوره مقدماتی شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با پیشنهاد موسسه مصاف ایرانیان به بنیاد حضرت مهدی موعود (عج)، در حال حاضر در ۵ شهر مشهد، بوشهر، کرج، بیرجند و ارومیه به طور هم زمان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به این که دوره‌های معارف مهدویت به ۳ رده تقسیم می‌شوند، گفت : رده مقدماتی که با محوریت کتاب" نگین آفرینش" بودهاست و رده تکمیلی که در آن مباحث به صورت پردازش شده تری مباحثه و آموزش داده می‌شوند و دوره تربیت مربی که به پرورش مبلغان مهدویت می‌پردازد؛ مربیان می‌توانند در روستا‌ها و شهر‌ها برای تعلیم مردم پای منبر بروند، یا با گذراندن دوره فن بیان در صدا و سیما نیز فعالیت کنند.

وی با اشاره به این که در میان ۵ شهر فعال در این حوزه، فقط مشهد کلان شهر است، افزود: این کار با نیت قبلی صورت گرفته، تصور ما بر این بوده که با این کار می‌شود از تجربیات شهر‌های کوچک، ایراد‌های موجود را رفع کرد و سپس به سراغ کلان شهر‌هایی مانند اصفهان و شیراز رفت؛ حضور مشهد نیز به دلیل تجربه ۳ ساله برگزاری دوره‌های معارف مهدوی در این شهر بود.

مدیر روابط عمومی کانون مهدویت صبح عدالت گفت : در این دوره بیش از ۱ هزار و ۵۰۰ شرکت کننده در سطح کشور داشته ایم، بسیاری از علاقه‌مندان با مشاهده تبلیغ این کلاس‌ها در سایت مصاف و انتشار آن در فضای مجازی، موجب شدند تا برخی شهروندان از راه‌های دور به این ۵ شهرستان رفت و آمد کنند و در کلاس‌ها حضور یابند.

انتهای پیام// م.ا
 


حضور شهروندان مشهدی در دوره مقدماتی معارف مهدویت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار