معاون اول رئیس جمهور در یزد مطرح کرد؛

پیشرفت چشم گیر یزد در بخش صنعت/ اشتغالزایی اولویت کار دولت است

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان یزد در حوزه معادن فلزی و غیر فلزی می تواند پشتوانه مناسبی برای توسعه کشور باشد.

پیشرفت چشم گیر یزد در بخش صنعت/ اشتغالزایی اولویت کار دولت استمعاون اول رئیس جمهور درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   گفت: استان یزد در حوزه معادن فلزی و غیر فلزی می تواند پشتوانه مناسبی برای توسعه کشور باشد.

جهانگیری افزود: یزد در بخش صنعت به خصوص با اتکا به بخش خصوصی نیز از پیشرفت چشم گیری برخوردار است.

وی اظهار داشت : دغدغه های مردم اعم از گرانی، محدودیت منابع آبی، اشتغال و مسائل زیست محیطی ازجمله اولویت های کار دولت قرار گرفته و به مردم اطمینان می دهم که مسئله معیشت و رفاه یکی پس از دیگری حل خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: تا کنون بیش از 15 هزار میلیارد تومان طرح در دو یا سه استان کشور افتتاح شده و با همین شتاب در بقیه استان های کشور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه یزد اولین شهری است که به عنوان اثر جهانی ثبت شده اظهار داشت: باید برنامه هایی در خصوص توسعه این شهر جهانی داشته باشیم .

معاون اول رئیس جمهور افزود: مردم باید بدانند ایران یکی از كانون های اصلی توسعه قرار گرفته و ما علاقه مندان زیادی برای توسعه در واحد های خصوصی و دولتی در داخل و خارج از کشور برای سرمایه گذاری در این راستا داریم.

کارخانه فولاد 1 میلیون و 300 هزار تنی و نیروگاه 500 مگاواتی چادرملو همزمان با ایام خجسته دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون اول رییس جمهور رسماً افتتاح شد .

 

انتهای پیام/ ی

صحبت های معاون اول رئیس جمهور در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار