ظرفیت لازم برای رونق بوم‌گردی در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد

رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: ظرفیت لازم برای رونق بوم‌گردی در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان   جواد صدیقیان اظهار داشت: با توجه به وجود جاذبه های خاص گردشگری در بخش کویرات و شهر ابوزید آباد از جمله کویر سیازگه، کارونسرای عباسی و کرشاهی و ویژگی های خاص بومی مردم منطقه این اقامت گاه می تواند در ماندگاری گردشگرانی که به بخش کویرات سفر می کنند موثر باشد.

وی افزود: ظرفیت لازم برای رونق بوم‌گردی در شهرستان آران و بیدگل وجود دارد، و روستاها و حتی خانه‌های تاریخی در سطح شهرستان آران و بیدگل می‌توانند بستر مناسبی برای توسعه این نوع اقامتگاها باشد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل تاکید کرد: ایجاد زیر ساختها در رشد گردشگری شهرستان آران و بیدگل نقش بسزایی دارد و نوید بخش بهبود وضعیت گردشگری و سرمایه گذاری است.

وی افزود: اقامتگاه بوم گردی مکانی صرف برای اقامت گردشگران نیست، بلکه یک جذابیت است و بستری برای کسب تجربه‌های نو که می‌تواند گردشگران را به شهرستان آران و بیدگل بکشاند.

صدیقیان اظهار داشت: بدون تردید اقامتگاه‌های بوم‌گردی با هتل‌های مدرن و حتی سنتی و خانه‌مسافرها متفاوت است و اهداف خاص دیگری را دنبال می‌کند و باید درک مناسبی نسبت به آن در جامعه ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار