کسب رتبه «رشد برتر» توسط شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت:در ارزیابی عملکرد نظام پیشنهاد‌ها در بین تمامی شرکت‌های توزیع برق شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان موفق به کسب رتبه بر‌تر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کریمی افشار مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان گفت: نظام پیشنهاد‌ها به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد هم از لحاظ نظری و هم در عمل در جهت توسعه منابع انسانی از جایگاه مناسبی در بسیاری از کشور‌های جهان از جمله کشور عزیزمان ایران برخوردار است.


وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز در راستای افزایش مشارکت سازمانی به عنوان یکی از وجوه رشد و یادگیری، و به منظور جلب مشارکت سازمانی در مسیر رسیدن به اهداف استراتژیک شرکت (شتابان در مسیر ۲۸۰۸)، اقدام به استقرار و ساماندهی نظام پیشنهاد‌ها کرده است.


وی در زمینه برگزاری سومین جشنواره نظام پیشنهاد‌ها بیان کرد: به موجب اقدامات فوق، شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان در سومین جشنواره نظام پیشنهاد‌های شرکت‌های زیرمجموعه شرکت توانیر در سال ۱۳۹۶ که با حضور مقامات عالی وزارت نیرو در بهمن ماه ۱۳۹۶ و به میزبانی دانشگاه تهران برگزار گردید، موفق به کسب رتبه «رشد برتر» ارزیابی عملکرد نظام پیشنهاد‌ها در بین تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق شد.
انتهای پیام/ی

جایگاه مطلوب شرکت برق جنوب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار