اپل مطالعه روی اطلاعات ضربان قلب کاربران اپل‌واچ را آغاز کرد

شرکت اپل پس از جمع آوری داده های ضربان قلب کاربران اپل واچ، اعلام کرد مطالعه روی آنها را آغاز کرده است.

اپل مطالعه روی اطلاعات ضربان قلب کاربران اپل‌واچ را آغاز کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ماه نوامبر 2017، اپل از کاربران اپل‌واچ خواسته بود تا در صورت رضایت در طرح " (مطالعه روی قلب) Apple Heart" که با همکاری بخش سلامت دانشگاه استنفورد صورت گرفته، شرکت کنند.

حال اپل اعلام کرده است که مطالعه روی اطلاعات کابرانی که در این طرح شرکت کرده اند، آغاز کرده است. شرایط شرکت در طرح مطالعه روی قلب، تایید نداشتن مشکل فیبریلاسیون دهلیزی و فلوتر دهلیزی است. همچنین کاربران باید تایید کنند که از داروهای رقیق کننده خون از جمله کمادین، پاراداکسا، زارلتو، الیکوییس و ساوایسا استفاده نمی‌کنند.

اگر کاربران داشتن شرایط ذکر شده را تایید کنند، اپل ایمیلی با عنوان رضایت آگاهانه به آن ها ارسال می کند که در آن اطلاعات مرتبط با قوانین حریم خصوصی بیمه سلامت وجود دارد.

چند ماه پیش بود که اپل اعلام کرد در حال کار روی قابلیتی است که با استفاده از آن کاربران می توانند به وسیله اپل واچ میزان قند خون را نیز اندازه گیری کند.  این شرکت آمریکایی می گوید قابلیت ذکر شده تا یک سال آینده روی اپل واچ ها فعال می شود. احتمال می رود اپل از جمع آوری اطلاعات کاربران قصد ساخت محصول و قابلیت های جدید داشته باشد.

 اپل مطالعه روی اطلاعات ضربان قلب کاربران اپل‌واچ را آغاز کرد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار