صدور سند برای بیش از 5 هزار هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از صدور سند برای بیش از 5 هزار هکتار از اراضی ملی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در جلسه شورای حفظ حقوق بین الملل در امور اراضی ملی اردبیل افزود : برای 5 هزار و ۲۱۴ هکتار از اراضی ملی در استان سند صادر شده و مالکیت دولت تثبیت شده است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه سال جاری 2 هزار و ۳۸۶ پرونده در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع ملی تشکیل شده و 2 هزار و ۶۹۹ متهم دستگیر شده اند.

به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل همچنین 6 هزار و ۵۷۴ مورد اقدام پیشگرانه تخریب و تصرف اراضی ملی صورت گرفته است.

خدادادی تاکید کرد: در ۹ ماهه امسال ۸۶۶ مورد قلع و قمع و تخریب محدثات غیر قانونی نیز صورت گرفته و هزار و ۳۰۹ مورد حکم قضایی صادر شده و از این  تعداد ۵۷۵ مورد اجرا شده است.

وی به تداوم برنامه های پیشگیری اشاره و تاکید کرد: برخورد با تصرفات غیر قانونی ادامه دارد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: هزار و ۹۱۱ هکتار از اراضی ملی این استان به بیت المال اعاده شد که ارزش تقریبی این اراضی ۱۱۰میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ح

1900 هکتار از اراضی ملی اردبیل به بیت المال اعاده شد

برچسب ها: اراضی ملی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.