در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد؛

معاون رئیس‌جمهور عراق: قدردان کمک‌های ایران در زمینه مبارزه با تروریسم هستیم

معاون رئیس‌جمهور عراق تاکید کرد که ایران در زمینه مبارزه با تروریسم به عراق کمک کرد و به همین علت بغداد قدردان کمک‌های ایران است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسانه‌های عراق (واع)، «ایرج مسجدی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد، امروز (دوشنبه) با «اسامه عبدالعزیز النجیفی»، معاون رئیس جمهور عراق، دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه‌ای که دفتر النجیفی در این باره صادر کرد اعلام شد که در دیدار سفیر ایران در بغداد با معاون رئیس جمهور عراق درباره مسائل مختلف عراق، از جمله مبارزه با تروریست‌های داعش گفتگو شد.

در این دیدار معاون رئیس جمهور عراق تاکید کرد که ایران برای رسیدن عراق به پیروزی بزرگ علیه داعش و حل چالش های دیگر کمک بسیاری کرد.

بر اساس این اطلاعیه، در این دیدار ایرج مسجدی، سفیر ایران در این دیدار خواستار بهترین روابط با عراق شد و از آمادگی ایران برای شرکت در بازسازی عراق مانند مشارکت آن در جنگ علیه تروریست‌ها خبر داد و گفت شرکت های مهم ایران در این باره آماده هستند.

در این دیدار، النجیفی نیز تاکید کرد که داعش به عنوان یک دشمن تهدیدی برای همه بود و ایران در شرایط سخت به کمک عراق شتافت. ما از این کمک ایران و تلاش‌های آن در کنار تلاش‌های بین‌المللی در این باره قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

 قدردانی معاون رئیس‌جمهور عراق از کمک های ایران در زمینه مبارزه با تروریسم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار