پیام قدردانی مسئولان استان یزد از حضور ملت انقلابی

نماینده ولی فقیه در استان یزد، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد با صدور پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم انقلابی استان یزد در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن قدردانی کردند.

پیام قدردانی مسئولان استان یزد از حضور ملت انقلابیبه  گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  نماینده ولی فقیه در استان یزد، نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد با صدور پیامی مشترک از حضور باشکوه مردم انقلابی استان یزد در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن قدردانی کردند.

 در این پیام از مردم متدیّن و ولایتمدار که با عشق و علاقه به انقلاب اسلامی خود و به آرمان‌های بنیانگذارآن، حضرت امام خمینی(ره) در صفوفی فشرده و متراکم در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند صمیمانه عرض ارادت و تشکر شده است.

آیت الله ناصری، آیت الله وافی و مهندس زمانی قمی در این پیام مشترک آورده اند الحق و الانصاف با حضورتان در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال سنگ تمام گذاشتید. شما به دنیا ثابت کردید که حساب پشتیبانی از انقلاب از امور دیگر جداست و هرگز ناملایمات نمی‌تواند شما مردم را از این دستاورد بزرگ الهی جدا سازد.

در این پیام خطاب به مردم استان یزد آمده است حضورتان بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان خصوصاً آمریکای وحشی و اسرائیل جنایتکار بود و آنان با تبلیغات وسیع خود باز هم تن به شکست دادند و با دروغ پردازی‌های خود رسوا شدند.

آیت الله ناصری، آیت الله وافی و مهندس زمانی قمی در ادامه آورده اند عشق و علاقه مردم به انقلاب و اسلام و ولایت باید اراده مسئولین را در خدمتگزاری به این مردم شریف مضاعف سازد و هر چه در توان دارند برای این مردم در طبق اخلاص گذارند.

مسئولان استان از خدای بزرگ مسئلت کرده اند که این مردم بزرگوار را از انقلاب اسلامی جدا نسازد و همواره مسئولان را قدردان آن همه محبت و اراده بی بدیلشان نسبت به رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی بگرداند.

انتهای پیام/ ا

مسئولان استان یزد از حضور ملت انقلابی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار