سرهنگ یوسفوند خبر داد

پایان فعالیت‌های جیب بر سابقه دار در طالقانی

رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین، ضمن اعلام خبر دستگیری یک سارق جیب بر در محدوده سه راه طالقانی، گفت: این متهم در اتوبوس‌های شهری حضور یافته و از شهروندان جیب بری می‌کرد.

پایان فعالیت‌های جیب بر سابقه دار در طالقانیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ غلامرضا یوسفوند رئیس کلانتری ۱۰۷ فلسطین اظهار کرد: با ارجاع چندین فقره شکایت از سوی شهروندان و مسافران اتوبوس‌های شهری در خصوص جیب بری‌های متعدد، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و اقدامات برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با حضور نامحسوس و گشتزنی‌های تخصصی در محدوده ایستگاه‌های اتوبوس شهری در محدوده خیابان طالقانی، در نهایت مشخصات ظاهری این سارق به دست آمد و در میان ماموران توزیع شد تا در صورت مشاهده وی را دستگیر کنند.

وی افزود: این اقدامات ادامه داشت تا این که ظهر روز گذشته در یکی از ایستگاه‌های اتوبوس در محدوده سه راه طالقانی، درگیری میان دو مرد توجه ماموران جلب کرده و برای بررسی موضوع وارد ماجرا شدند.

رئیس کلانتری ۱۰۷ اظهار داشت: در بررسی این درگیری مشخص شد که یکی از طرفین نزاع با اتهام وارد کردن به مرد دیگر، اصرار دارد که وی جیبش را زده است که این امر ظن ماموران را برانگیخت و از هر دو بازجویی در محل انجام دادند.

سرهنگ یوسفوند، تصریح کرد: با توجه به اظهارات هر دو طرف درگیری ماموران مجبور شدند هر دو را برای روشن شدن موضوع به کلانتری منتقل کنند و در نهایت طی بازجویی‌های انجام شده مشخص شد که یکی از این دو مرد سارق و دیگری شاکی است.

وی بیان داشت: به این ترتیب مرد سارق تحت بازجویی قرار گرفت که در نتیجه به جرم خود اعتراف و همچنین به 3 فقره سرقت و جیب بری دیگر در همان روز نیز اقرار کرد و در بازرسی بدنی از وی یک دستگاه گوشی تلفن همراه و دو کیف پول مسروقه کشف شد.
بر این اساس، متهم به همراه پرونده تکمیل شده به دادسرا منتقل شد تا در این خصوص تصمیمات قضایی اتخاذ شود.

انتهای پیام/

دستگیری یک سارق جیب بر در محدوده سه راه طالقانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار