2 هزار و 560 نفر در لرستان تا پایان امسال بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۲۵۶۰ لرستانی تا پایان امسال بیمه بیکاری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  علی آشتاب گفت: طی ۹ ماهه نخست امسال ۳۱۹ نفر به آموزش فنی و حرفه‌ای معرفی شده و در حال فراگیری آموزش‌های مربوط هستند و تلاش داریم که افرادی که جز دسته مقرری بگیران هستند، در حین استفاده از بیمه بیکاری به کسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۲۵۶۰ نفر در لرستان بیمه بیکاری دریافت خواهند کرد، افزود: این بیمه به افرادی تعلق می‌گیرد که بدون اراده و میل خود از کار و شغل خود خارج شده باشند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه طی ۹ ماهه امسال لرستان در راستای حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری در کل کشور به رتبه برتر دست یافته است، عنوان کرد: ۱۷۲ نفر از مقرری بگیران نیز مجدد شاغل شدند و این در حالی است که بیمه بیکاری یکی از بهترین راهکار‌های حمایتی مناسب برای تامین زندگی و معیشت افرادی است که در یک شرایط خاص قرار دارند.

وی با اشاره به شرایط اخذ بیمه بیکاری برای افراد گفت: تنها افرادی که دارای حداقل ۶ ماه سابقه پرداخت حق بیمه هستند، یا قرارداد اشتغال آن‌ها پایان یافته باشد می‌توانند بیمه بیکاری دریافت کنند.

انتهای پیام/د

۲۵۶۰ لرستانی تا پایان امسال بیمه بیکاری دریافت می‌کنند

برچسب ها: بیکاری ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار