با مخترعین ایرانی؛

خدمت نوین استارت آپ‌ها به شما؛ تعمیر تلفن همراهتان در هرکجا که بگویید

یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به تولید خدمتی شده است که در امنیت کامل تلفن همراه را هرکجا که بگویید تعمیر می‌کند.

خدمت نوین استارت آپ‌ها به شما؛ تعمیر تلفن همراهتان در هرکجا که بگوییدبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند؛ باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد تا محصولات دانش‌بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند معرفی کند.

 یکی از استارت آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمتی نوین شده است که در کوتاه‌ترین زمان تلفن همراه آسیب دیده شما را تعمیر می‌کند.

مدیر استارت آپ دیجی دکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص چگونگی فعالیت این استارتاپ عنوان کرد: حداقل برای همه ما یک بار اتفاق افتاده است که تلفن همراهمان خراب شود، اما تعمیرکار مناسب را نشناسیم در این زمان می‌توان با ما تماس گرفت تا تلفن همراه را  در مقابل صاحب آن تعمیر کنیم.

تعمیر تلفن همراه شما در امنیت کامل

وی ادامه داد: ترافیک، اتلاف زمان، سرقت اطلاعات و تجهیزات موجود در گوشی و پرداخت هزینه اضافه از جمله مشکل‌هایی است که برای تعمیر موبایل با آن‌ها مواجه هستیم و ما برای حل این مشکلات راهکار‌هایی را ارائه کرده ایم.

 مدیر این استارت آپ در خصوص راهکار‌های دیجی دکی جهت تعمیر تلفن همراه اظهارکرد: کافیست زمانی که تلفن همراهتان دچار مشکل شد از طریق سایت ما این موضوع را اطلاع دهید و سپس زمان و مکان حضور تعمیرکار را مشخص کنید تا تعمیرکاران ما در مقابل چشمان خودتان تلفن همراه شما را تعمیر کنند.

وی یادآور شد: تعمیر گوشی در مقابل خود فرد و در مکان دلخواه وی بدون صرف وقت و هزینه اضافی در امنیت خاطر کامل هدف ما بوده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۰۲ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
آقا خیلی عالیییییی
یه درخواست میذاری و تمام!
من برای مشکل همپوشانی هرجا رفتم گفتند که 200تومن بده و بعد هم گوشیم رو فلش می کردن و دوباره همون مشکل ایجاد میشد، اما اینا کاملا مفتی و تلفنی یه نرم افزار دیگه بهم دادن و نصب کردم و انگار نه انگار که گوشیم مشکلی داشته
خدا خیرشون بده
آخرین اخبار