اختصاص 600 میلیون تومان از استان سمنان برای بازسازی صحن حضرت فاطمه

طی سال جاری حدود ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد به همراه یک کیلوگرم طلا از استان سمنان برای بازسازی صحن حضرت فاطمه(س) اختصاص داده‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رمضان علی حلوایی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : طی سال جاری حدود ۶۰۰ میلیون تومان وجه نقد به همراه یک کیلوگرم طلا از این استان برای بازسازی صحن حضرت فاطمه(س) اختصاص داده‌شده است.

وی بابیان اینکه عملیات ساخت صحن حضرت زهرا(س) آغازشده است افزود : مردم می توانند در قالب نذر کمک‌های خود را به ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهرستان‌ها اهدا کنند و این هدایای مردمی با برنامه‌ریزی در راه ساخت و بازسازی عتبات عالیات هزینه می‌شود.

حلوایی ابراز داشت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن و تلاش های مذبوحانه آن‌ها برای کوچک شمردن مراسم اربعین شاهد استقبال شکوهمند مردم در مراسم پیاده‌روی اربعین هستیم بنابراین برای آسایش بیشتر زائران در ستاد بازسازی عتبات عالیات ساخت زائرسرا پیش‌بینی‌شده است.

وی پیش بینی کرد: استان سمنان هزار متر مربع از صحن حضرت فاطمه(س) را بسازد که هزینه هر متر مربع آن چهار میلیون تومان برآورد شده است.

انتهای پیام / ه

عملیات ساخت صحن حضرت زهرا(س) آغازشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.