مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان درهفدهمین سالگرد تاسیس شبکه استانی کرمان گفت: رضایت ۸۸ درصدی مخاطبان بیانگر تلاش کارکنان رسانه استانی است و این رضایت مایه اقتدار رسانه است.

مخاطبان شبکه کرمان ورضایت 88درصدیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی مدیر کل صدا و سیمای کرمان در هفدهمین سالگرد تاسیس شبکه استانی کرمان گفت: دوسریال تله فیلم امروز شروع شده در انار و سریال شهید باهنر هم در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: استان کرمان بواسطه عملکرد مطلوبش قطب تولید انیمیشن و تله فیلم برگزیده شده است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز کرمان تاکید کرد: همکاران رسانه اهتمام ویژه به راهیان نور داشته باشندفضای مجازی یک واقعیت است و از این ظرفیت که بدون آسیب هم نیست با کار کارشناسی استفاده کنیم؛ و لازمه آن همکاری همه کارکنان است.

علیرمضانی با تاکید بر ایجاد روحیه نشاط، شادابی وامید در جامعه افزود: باید در فضای شاد و مفرح نیز با مردم همراه باشیم و یاس و ناامیدی مایه بسیاری از نابسامانی‌های اجتماعیست که نوروز امسال هم ویژه برنامه‌های شاد و متنوع آماده پخش هست.

وی رسانه را مدعی العموم افکار مردم دانست و گفت: تخریب هرگز قابل قبول نیست و این موضوع خط قرمز رسانه است و طرح موضوع و مشکلات در رسانه باید همواره با پاسخ مسئولین همراه باشد.

وی همراهی نمایندگان خانه ملت در استان و مسئولین دستگاه‌ها با رسانه را مطلوب و تاثیرگذار دانست و افزود:رسانه استانی متعلق به همه مردم از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب دانست و ابراز امیدواری کرد در سال جدید پیش رو نیز این رسانه روند رو به رشد خودش را ادامه دهد.

انتهای پیام/ح

رضایت 88درصدی مخاطبان از شبکه استانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار