تعداد ۷۰۰ سبد کالای شب عید بین افراد بی بضاعت و نیاز‌مندان شهرستان منوجان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اسلام سالاری مسئول واحد اجرائی گهرزمین (معین اقتصادی شهرستان منوجان) گفت:تعداد ۷۰۰ سبد غذائی به عنوان کالای شب عید بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود:این کالا‌ها شامل آرد، برنج، روغن، قند، نخود، لوبیا،  است که بین افراد بی بضاعت توزیع شد.

سالاری بیان کرد: این مقدار کالا‌ها در روستا‌های مهرآباد، کهنک پایین و کهنک بالا، تمزردان، حاتم آباد، جنت آباد توزیع شد.

مسئول توزیع کالای شرکت گهرزمین اظهار کرد:با همکاری شورا‌های اسلامی شهر و روستا و دهیاران شهرستان افراد و روستا‌های نیازمند شناسایی واز سوی مسئولین شرکت گهرزمین تصمیم گرفته شد این مقدار کالا رو برای این افراد به عنوان کالای شب عید توزیع کنیم.

سالاری تصریح کرد: یکی از اهداف معین اقتصادی شهرستان آموزش و ایجاد اشتغال پایدار برای روستائیان می‌باشد که تاکنون اقدامات مفید و خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط معین اقتصادی شهرستان گفت: مجتمع گردشگری هتل کنتوک منوجان با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی وتوزیع لباس فرم و لوازم تحریر بین دانش آموزان، سبدغذایی بین نیازمندان، کارگاه کیف و چرم، کارگاه فرش و صنایع دستی از دیگر اقدامات معین اقتصادی شهرستان محسوب می‌شود.

شرکت گهر گهرزمین از سال ۹۴ به عنوان معین اقتصادی شهرستان منوجان انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرد که تاکنون اقدامات خوبی را انجام داده است.

شهرستان منوجان یکی از ۷ شهرستان جنوبی استان استان کرمان است که در فاصله ۴۵۰ کیلو متری از مرکز استان قرار دارد که از شرق به شهرستان قلعه گنج از غرب به استان هرمز گان متصل می‌شود.

انتهای پیام /ی

توزیع کالا بین نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۰۸ ۱۷ تير ۱۴۰۳
درود اسلام سالاری عزی