تاجیک خبر داد

اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه یک

شهردار منطقه یک از اجرای طرح استقبال از بهار در منطقه یک به منظور استقبال از بهار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله تاجیک اسماعیلی شهردار منطقه یک اظهار کرد: طرح استقبال از بهار، اقدامی اساسی از سوی همه معاونت و اداره‌های شهرداری این منطقه است.

وی گفت: در زمان اجرای این طرح، تمام معاونت ها، ادارات و نواحی موظف هستند نسبت به تقویت اکیپ‌های اجرایی خود اقدام کنند تا با سرعت، دقت و صحت بیشتر معابر و فضا‌های شهری منطقه پاکسازی و رضایت شهروندان حاصل شود. 

وی تصریح کرد: طرح استقبال از بهار از ۱۲ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه با همه توان نیرو‌ها اجرا می‌شود که توجه به مراکز گردشگری و بهسازی اماکن زیارتی، فرهنگی و... مانند امامزاده ها، کتابخانه‌ها و ... از جمله اموری است که در این ایام مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.

تاجیک اسماعیلی به تشریح طرح و عملکرد هر یک از ادارات خدمات رسان منطقه پرداخت و افزود: در بخش خدمات شهری نظافت معابر، فضا‌های سبز، شستشوی مخازن زباله، المان‌های شهری، تعویض پرچم‌های بزرگراهی و ۵۵ متری سطح منطقه، سفره هفت سین و المان‌های نوروزی، تفکیک پسماند، مبارزه با جانوران موذی و ... انجام می‌شود.

شهردار منطقه یک خاطرنشان ساخت: در حوزه ترافیک و عمران یک نیز توجه ویژه به شبکه حمل و نقل عمومی و ایمن سازی تردد وسایل نقلیه عبوری و خدمات رسانی مناسب به مسافران و همچنین بهسازی، مرمت و لکه گیری آسفالت معابر، ساماندهی حریم کارگاهی و رفع خطر اجرا می‌شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در زمان اجرای طرح استقبال از بهار، مشکلات شهری را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در مدت اجرای طرح در ناحیه محل سکونتشان، نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار