مدیرکل صدا و سیمای مركز در نشست صمیمی با باشگاه خبرنگاران جوان؛

پخش «ایوان بهاری » و «امروز» از شبكه همدان

مدیرکل صدا و سیمای مركز همدان از پخش برنامه شبانگاهی «ایوان بهاری» به مدت یک ساعت از شبكه همدان خبر داد.

پخش «ایوان بهاری » و «امروز» از شبكه همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهدی دهقان نیری مدیرکل صدا و سیمای مركز همدان امروز در نشست صمیمی با باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز همدان برای نوروز97  سفره گسترده‌ای را برای مخاطبان خود فراهم کرده است، افزود: امیدواریم پخش این برنامه‌ها جوابگوی سلایق مخاطبان باشد.

وی با اشاره به اینکه شبکه همدان برنامه‌هایی را در قالب سریال‌ها، ویژه برنامه‌ها، مستندها، نمایش‌های طنز رادیویی و تلویزیونی برای سنین مختلف تهیه کرده است، افزود: تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا سالی خوش را برای هم استانی‌ها و گردشگران رقم بزنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مركز همدان  تهیه ویژه‌برنامه «چمن‌گل»  را یکی‌ دیگر از برنامه‌های نوروزی خواند و ادامه داد: این برنامه‌ها با رویکرد فضای شاد برای گروه سنی کودک در نظر گرفته شده است.

دهقان نیری افزود: در این برنامه هنرمندان استان های مجاور در همدان حضور دارند و به همراه عمو حمید برنامه ای جذاب را تقدیم بینندگان میکنند.

وی با بیان اینکه در بخش تامین و پخش آثار نمایشی مستند و میان برنامه‌ها با روش‌های جدید و سرگرم‌کننده که همه سلایق را در برمی‌گیرد آثاری تهیه شده است، اظهار کرد: مستند «13 خانه » و «میراث گاماسا » تنها بخشی از مستندات تولیدی این مرکز است که در ایام نوروز پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مركز همدان  در ادامه افزود: هر روز 2 فیلم سینمایی در ساعت 3 بعدظهر و 11 شب به روی آنتن می رود.

دهقان نیری تصریح کرد: برای نخستین بار در صداوسیمای مرکز همدان برنامه سینما توگراف که در آن فیلم های سینمایی  که برنده جایزه اسکار شده اند  مورد بررسی و در ایام نوروز پخش خواهد شد.

انتهای پیام/ص.ف

برنامه های صداوسیمای همدان در ایام نوروز

برچسب ها: مستند ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.