رئیس پلیس راهور قلعه گنج گفت: با توجه به وجود مشکلات فراوان شهروندان در اخذ گواهینامه آزمون رانندگی در سال ۹۷ در هفته دوبار این آزمون برگزار خواهد شد پیش از این آزمون هفته ای یک بار برگزار می شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس جهانشاهی رئیس پلیس راهور قلعه گنج در جلسه توجیهی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی این شهرستان گفت:با توجه به کمبود فضای مناسب برای گرفتن آزمون رانندگی از شهروندان قلعه گنجی این آزمون  از هفته ای یکبار به دوبار در هفته تغییر خواهدکرد.
وی گفت: پیش از این شهروندان قلعه گنجی برای گذراندن آزمون با تجمع در جلو درب راهنمایی و رانندگی و نبود فضای برای گرفتن گواهینامه وقت با ارزش خود را در تمام طول یک روز هدر می‌دادند که به همین منظور از سال آینده دیگر شاهد تلف شدن وقت شهروندان نخواهیم بود.

جهانشاهی افزود: مربیان آموزشی باید تمام تلاش خود را بکار ببرند که هنرجویان آموزشگاه‌ها به نحو احسن مراحل رانندگی را یاد بگیرند و شهروندان نیز توجه داشته باشند که ملاک قبولی آن ها فقط گذارندن تمامی مراحل رانندگی در دوران آموزشی می‌باشد.

جهانشاهی در جمع مربیان آموزشگاه‌های رانندگی قلعه گنج گفت: در صورتی که مربیان آموزشی مراحل آموزش را گام به گام و تکمیل به شهروندان آموزش بدهند علاوه بر آمار قبولی بالا شهروندان در آزمون‌ها قطعا شاهد کاهش آمار تصادفات نیز خواهیم بود که مربیان قطعا باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

تلاش برای کاهش آمار تصادفات رانندگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود ایمانی خواه
۱۳:۴۸ ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
بابا یخورده رسیدگی کنید مثلا فیش میکشی ۱ ماه طول میکشه تا نوبتمون برسه تا امتحان آیینامه بدیم اصلا نه نظمی هست نه عدالت دل به خواه لیست رد میکنن
آخرین اخبار