بهسازی یازده واگن مسافری سیستم ریلی کشور در زرند

یازده دستگاه واگن مسافری مستعمل مربوط به شرکت قطار‌های مسافری جوپار، در کارخانه واگن سازی زرند بازسازی و تعمیر اساسی و به ناوگان ریلی کشور بازگشت داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا کریمی نیک مدیر کارخانه واگن سازی زرند گفت: این واگن‌ها ساخت کشور آلمان بودند که به دلیل مستعمل شدن در کارخانه واگن سازی پلورسبز، اصلاحات و تعمیرات اساسی در بخش بدنه، رنگ، تزئینات داخلی و شاسی روی آن‌ها انجام شد.
وی بیان داشت: کارخانجات واگن سازی زرند علاوه بر تولید واگن‌های مسافری بین شهری درجه یک و واگن‌های مترو و باری در زمینه بازسازی و تعمیرات اساسی واگن‌های مستعمل نیز فعالیت و سابقه ویژه‌ای دارد.
وی در مورد واگن‌های بازسازی شده گفت: واگن‌های بازسازی شده مربوط به شرکت قطار‌های مسافری جوپار می‌باشند که فاقد سیستم سرمایش و ولتاژ ۶۶۰ ولت نیز بودند که این موارد با رعایت استاندار‌های بین المللی روی یازده دستگاه واگن اعمال شده است، همچنین سیستم توالت واگن‌ها نیز در داخل کشور تولید شده بود که در کارخانه واگن سازی زرند روی واگن‌ها تعبیه شد.
کریمی نیک ظرفیت جابجایی مسافر توسط این یازده دستگاه واگن تحویل شده را ۶۶۰ اعلام کرد و افزود: تعداد تخت‌ها در کوپه‌ها افزایش پیدا کرده و ظرفیت فعلی هر کوپه ۶ مسافر می‌باشد.
مدیر کارخانه واگن سازی زرند بیان داشت: تست‌های الکتریکال و مکانیکال واگن‌ها نیز مطابق استاندار‌های مربوطه انجام شد و مجوز سیر واگن‌ها توسط کارشناسان راه آهن جمهوری اسلامی ایران صادر شده است.
وی با بیان اینکه تعمیر و تحویل یازده دستگاه واگن مسافری در پایان سال جاری به مشتری دور از انتظار بود، گفت: این کار بزرگ با همت و تلاش خالصانه مجموعه کارگران زحمتکش، کارشناسان و مدیران گروه صنعتی پلور سبز در سال اقتصاد مقاومتی تحقق یافت و در سال ۹۷ نیز قرارداد تعمیرات اساسی ۲۲ دستگاه واگن در دستور کار کارخانه واگن سازی زرند قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی

بازسازی واگن های مسافربری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار