بیش از هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان بوشهر انجام شد

مدیر بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان بوشهر انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  میمنتبیش از هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان بوشهر انجام شد توبه‌خاک اظهار داشت: در آستانه عید نوروز بیش هزار بازدید در طرح ضربت کنترل مراکز تهیه، توزیع، نگهداری و عرضه مواد غذایی حساس در استان بوشهر انجام شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت عرضه مواد غذایی در بعضی از صنوف و مسافر پذیر بودن استان علاوه بر برنامه سلامت نوروزی که همزمان با کل کشور در استان نیز اجرا می‌شود، طرح ضربت کنترل مراکز تهیه، توزیع، نگهداری و عرضه مواد غذایی حساس در آستانه عید نوروز در استان بوشهر طی ۱۰ روز انجام شد.

توبه‌خاک گفت: از هزار و ۱۳۰ بازدید صورت گرفته از اماکن به دلیل حساسیت موضوع نزدیک به ۲۵۰ اخطاریه به‌منظور رفع نواقص صادر شد و نهایتا تعداد ۲ مورد از مراکز عرضه مواد غذایی پلمپ شد.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: همچنینی در این طرح بیش از ۹ تن مواد غذایی تاریخ‌مصرف گذشته یا فاسد جمع‌آوری و معدوم شد.

وی تأکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، مراتب را به سامانه مردمی رسیدگی به شکایات وزارت بهداشت به شماره ۱۹۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

۱۱۰۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان بوشهر انجام شد

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.