وزیر خارجه آلمان: برای اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران تمامی تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود

«هایکو ماس» پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفت در کنار انگلیس و فرانسه با آمریکا رایزنی می‌کنیم تا واشنگتن هم توافق را اجرا کند.

وزیر خارجه آلمان: برای اجرای کامل توافق هسته‌ای ایران تمامی تلاش‌ها بکار گرفته می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی‌ای پی تی ان، «هایکو ماس»، وزیر خارجه آلمان، پیش از نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در گفتگو با خبرنگاران گفت: «تمامی تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا توافق هسته‌ای ایران به طور کامل اجرا شود. در کنار انگلیس و فرانسه با آمریکا رایزنی می کنیم تا واشنگتن هم توافق را اجرا کند.»

وی درباره انتخابات در روسیه ادعا کرد: «مطمئنا نمی‌توان انتخابات در روسیه را رقابت سیاسی عادلانه، آن طور که ما می‌شناسیم، دانست. نتیجه انتخابات، همانند شرایطی که انتخابات در آن برگزار شد، چندان برای ما غیرمنتظره نبود.»

ماس همچنین درباره چهارمین سالگرد انضمام کریمه به روسیه، جنگ سوریه و حمله به جاسوس سابق روس و دخترش در انگلیس صحبت کرد. وزیر خارجه آلمان تاکید کرد اتحادیه اروپا در ماجرای حمله با گاز اعصاب به یک جاسوس سابق روسیه در خاک انگلیس از لندن حمایت می‌کند.

وزیر خارجه جدید آلمان در پاسخ به پرسشی درباره قصد اتحادیه اروپا مبنی بر اتخاذ اقدام متقابل علیه روسیه گفت: اتحادیه اروپا در صورت درخواست انگلیس این موضوع را مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
المان = ايران
آخرین اخبار