بیش از ۱۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش شدند

سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از پذیرش ۱۶ هزارو ۷۹۸ نفر در مدت چهار روز از فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید احمد علی موسوی نیا سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: در آموزش و پرورش لرستان ۲۱۰ آموزشگاه در قالب ۲ هزار و ۱۰۰ کلاس، پنج مرکز آموزشی رفاهی معلم و یک اردوگاه دانش آموزی با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شده و آماده خدمات رسانی به مسافران است.

وی افزود: در کنار خدمات رفاهی اسکان، بروشور‌هایی جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری وهمچنین فرم‌های نظرسنجی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا نظر خود را در خصوص نحوه خدمات رسانی اعلام کنند.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: نمایشگاه نوروزی بومی محلی هم با هدف معرفی صنایع دستی، سوغات محلی و جاذبه‌های گردشگری در محل پایگاه‌های اسکان دایر شده و تولیدکنندگان محصولات خود را به مسافران عرضه می‌کنند.

موسوی نیا اولویت استفاده از مراکز اسکان آموزش و پرورش را مختص به فرهنگیان دانست و گفت: در صورت تامین نیاز فرهنگیان سایر اقشار هم می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

خیراله خیرایی نیز از پذیرش و اسکان ۸ هزار و ۵۳۲ مسافر نوروزی در ستاد اجرایی خدمات سفر این اداره کل خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۳۷۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش لرستان پذیرش شده اند.

سرپرست معاونت توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان اظهار داشت: در مدت چهار روز از فعالیت مراکز اسکان فرهنگیان در مجموع ۱۶ هزارو ۷۹۸ نفر در ستاد‌های اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش پذیرش شده که با محاسبه ضریب ماندگاری آن‌ها ۴۳ هزارو ۶۷۵ نفر روز پذیرش و اسکان شده است.

به گفته وی ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش از تمام ظرفیت‌ها برای خدمات رسانی مطلوب به مسافران استفاده می‌کند و باید عوامل اجرایی تمام توان خود را در این زمینه معطوف کنند.

انتهای پیام/م

پذیرش بیش از ۱۶ هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش لرستان

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار