توزیع بیش از 8 هزار سبد غذایی بین نیازمندان در نوروز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح نیابت،فرشتگان رحمت و مروجین سلامت در ایام نوروز خبر داد

توزیع بیش از 8 هزار سبد غذایی بین نیازمندان در نوروزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طرح فرشتگان رحمت با مساعدت خیران، سبدهای ارزاق تهیه و میان خانواده های نیازمند از پیش شناسایی شده توزیع می شود.


فلاح با اشاره به این که 8 هزارو 78 سبد غذایی به ارزش 8 میلیاردو 654 هزار ریال بین نیازمندان توزیع شد گفت: این طرح در راستاي خدمت به محرومين جامعه خصوصا زنان بی سرپرست،معلولین،سالمندان،خانواده های زندانیان و افراد بی سرپرست است.


وی در ادامه به اجرای طرح نیابت و بهره وری 272 نفر از خدمات این طرح در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در اجرای طرح نیابت نیز اعضای داوطلب با انجام اموری چون سرکشی به سالمندان و یاری رساندن در انجام امور مختلف نقش نیابتی فرزندان آنان را ایفا می کنند.


رضا فلاح با اعلام این که ارزش اجرای طرح نیابت 302 میلیون ریال است تصریح کرد: 234نیروی داوطلب در مجموع در 225 مورد ویزیت رایگان و توزیع 275 بسته بهداشتی نقش داشتند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از توزیع بیش از 3 هزار بسته و بروشور فرهنگی در قالب طرح مروجین سلامت خبر داد و گفت بر اساس این طرح اعضای داوطلب در مناسبت های گوناگون نسبت به فرهنگ سازی امور در میان اقشار مختلف اقدام می کنند.


طرح فرشتگان رحمت و نیابت ویژه ایام نوروز از ابتدای اسفندماه 96در سراسر کشور آغاز شده است.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار