پلیس رودبارجنوب به فرار ۴ ساله قاتل مسلح خاتمه داد

فرمانده انتظامی رودبارجنوب از دستگیری قاتل فراری بعد از گذشت ۴ سال توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ رضافیروزبخت فرمانده انتظامی رودبارجنوب  گفت: با تلاش ماموران پاسگان انتظامی – عملیاتی نهضت آباد رودبارجنوب، مردی که از ۴ سال پیش به اتهام قتل مسلحانه فردی در جریان یک نزاع و درگیری تحت تعقیب بود، دستگیر شد.

وی افزود: از آنجا که قاتل در لحظات اولیه پس از وقوع قتل به شهر‌های همجوار متواری و محل اختفای خود را بصورت مداوم تغییر و هیچ سرنخی از خود باقی نمی‌گذاشت اقدامات پلیسی جهت شناسایی و دستگیری وی مثمر ثمر واقع نشده بود.

وی بیان داشت: سرانجام پس از ۴ سال تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی، متهم توسط پاسگاه انتظامی – عملیاتی نهضت آباد شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه درست در هنگامی که مشغول سرقت مسلحانه احشام بود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رودبارجنوب گفت: متهم در بازجویی‌های انجام شده صراحتأ به جرم خود اعتراف کرد که پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فیروزبخت در پایان با اشاره به پشیمانی قاتل از عمل خود، اظهار داشت: متاسفانه فقدان مهارت‌های لازم و تصمیم گیری در بدترین زمان ممکن یعنی عصبانیت، منجر به بروز این اتفاق شوم شده است که یک فرد را به آغوش سرد خاک سپرده و فرد دیگر را نیز با آینده‌ای تباه روبرو ساخته است.

انتهای پیام/ی

دستگیری قاتل فراری در جنوب کرمان

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.