جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در کرمان برگزار می شود

به مناسبت هفته جوان و در راستای تجلیل از جوانان برگزیده در حوزه های مختلف، جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در کرمان برگزار می شود.

روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه جشنواره حضرت علی اکبر(ع) هر ساله به منظور شناسایی جوانان نخبه در هفته جوان برگزار می شود، گفت: در واقع این جشنواره فرصتی برای تجلیل از جوانان برگزیده در حوزه های کارآفرینی، کارگری، دانشجویی، فرهنگی، هنری، نخبه علمی، دانش آموزی، روحانی جوان، معلول شاخص، فعال محیط زیست، فعال اجتماعی و ورزشکار برتر و ... است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری انجمن باران بینش و اتاق فکر جوانان استان کرمان برگزار می شود، افزود: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام، در شهرستان ها می توانند به ادارات ورزش و جوانان شهرستان مربوطه و در کرمان به معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه کنند.

اسدی، آخرین مهلت ثبت نام و ارائه مستندات را 31 فروردین جاری عنوان کرد.

یادآور می شود: 11 شعبان، روز میلاد حضرت علی‌اکبر فرزند امام حسین (ع)، بعنوان روز جوان و 8 تا 14 خرداد ماه به عنوان هفته ی جوان نامیده شده است.

انتهای پیام/ب

شناسایی جوانان نخبه کرمانی در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار