لحظاتی از شهادت جانسوز روحانی مدافع حرم + فیلم

شیخ علی تمام‌ زاده و شهید مرتضی عطایی، از جوانان مدافع حرمی بودند که در مسیر دفاع از حرم به دست نیروهای تکفیری به شهادت رسیدند.

لحظاتی از شهادت جانسوز روحانی مدافع حرم + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رزمندگان مدافع حرم، جوانان جان برکف و شجاعی هستند که حتی با سنین کم از بصیرت بالایی برخوردارند. جوانان مومنی که پای اعتقادات و آرمانهای خود تا آخرین نفس می‌ایستند. 

در جریان ظهور پدیده شومی به نام داعش در کشورهایی مانند سوریه و عراق و اقدام به قتل و غارت و هتک حرمت به حرم بانوی صبر و استقامت زینب کبری (س)، قرار بر جان این جوانان غیور نمانده و یک به یک برای دفاع از حرم عازم این کشورها شده در همین راه به مقام رفیع شهادت نائل شدند. 

ویدئوی زیر  صحنه‌هایی از شهادت مظلومانه  شیخ علی تمام زاده و شهید مرتضی عطایی در کنار اوست که  در دومین اعزام خود به سوریه و در ۱۶ آبان سال ۱۳۹۴، در جریان عملیاتی در محدوده روستای قراصی از روستاهای جنوب غرب حلب و در میان آتش سنگین تکفیری‌ها مشغول عقب کشیدن همرزمان مجروح خود بود که در اثر اصابت گلوله مستقیم دشمن به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

ویدئویی از شهادت مظلومانه دو مدافع حرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حميد لاري
۱۴:۴۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
خداوند علو درجات به اين شهيدان عطاكند انشااله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
واقعا شجاعترین آدمای روی زمین همینان که میرن با این جنایتکاران خطرناک میجنگن
آخرین اخبار