معاون فرماندار مشگین شهر؛

نظارت بر نانوایی ها در سال 97 تشدید می شود

معاون فرماندار شهرستان مشگین شهر از نظارت بر نانوایی ها در سال 97 در شهرستان مشگین شهر تشدید می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ولی قاسمی، معاون فرماندار مشگین شهر با بیان اهمیت حفظ سلامت شهروندان و توزیع نان با کیفیت از تشدید نظارت بر فعالیت نانوایی ها در سال جدید خبر داد و خواستار ارتقاء کیفیت آرد تولیدی در شهرستان شد.

وی با مهم خواندن سلامت شهروندان و فعال شدن گشت های تلفیقی و نظارت بیشتر بر فعالیت این قشر اظهار داشت: در سال 96 تعداد 8 نانوایی که از جوش شیرین در پخت و پز نان استفاده می کردند پلمپ و برخورد قانونی بعمل آمد.

قاسمی در توصیه ای به بهداشت و درمان شهرستان خاطر نشان کرد: امسال باید بدون اغماض با استفاده کنندگان جوش شیرین برخورد و نتیجه اقدامات به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

در ادامه ی این جلسه اعلائی مسئول آرد و نان استان اردبیل نقش آموزش های مستمر به فعالان این بخش رامهم خواند و گفت: آموزش های فنی و حرفه ای می تواند در راستای ارتقاء سطح آگاهی و افزایش کیفیت نان تولیدی موثر واقع و میزان رضایتمندی را افزایش دهد. وی متوسط مصرف سرانه آرد در کشور را 7 کیلوگرم اعلام کرد و افزود: سهم شهرستان مشگین شهر از این رقم 18/9 کیلو گرم بوده که این رقم نشان دهنده جایگاه مشگین شهر در سطح استان و کشور می باشد.

انتهای پیام/ح

نظارت بر نانوایی ها در مشگین شهر

برچسب ها: سلامت ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.