خدمت رسانی جهادگران یزدی در مناطق زلزله زده کوهبنان و کرمانشاه درایام نوروز

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان یزدگفت:۵۰۰ نفر ازجهادگران یزدی در مناطق زلزله زده کوهبنان و کرمانشاه درایام نوروز خدمت رسانی کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان یزد درگفتگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت:گروه‌های جهادی شامل ۵۰۰ نفر از اقشار مختلف از جمله طلاب و دانشجویان در تعطیلات نوروز در منطقه زلزله زده کوهبنان حاضر شدند و حتی لحظه تحویل سال نیز مشغول به فعالیت درآن منطقه بودند.

میرقانعی افزود: حاصل فعالیت عمرانی این گروه‌ها در کوهبنان بازسازی ۱۵ واحد مسکونی، ۷۲۰ مترمربع حصارکشی منازل، ۳۱۰ متر حصار کشی مدارس، ۱۲۰ متر لایروبی قنوات و فعالیت‌های عمرانی دیگر بوده است.

وی با اشاره به نقش ارزشمند خیران یزدی در این مدت برای تامین مصالح ساختمانی مورد نیاز این گروه‌های جهادی افزود: در تعطیلات نوروز بالغ بر ۵۳۰ تن انواع مصالح ساختمانی و بیش از ۱۰۰۰ مترمربع کاشی و سرامیک  از سوی خیران یزدی تامین شده است.

میرقانعی فعالیت فرهنگی و آموزشی را از دیگر اقدامات این گروه‌ها در کوهبنان برشمرد و افزود: بجز گروه‌هایی که در کوهبنان مستقر بودند یک گروه جهادی هم در نوروز به کرمانشاه و یک گروه هم در منطقه رباط پشت بادام فعالیت داشتند.

۱۳گروه جهادی یزد در تعطیلات نوروز مشغول خدمت رسانی به مردم زلزله زده بودند.

انتهای پیام/ی

فعالیت  گروه های جهادی یزد در تعطیلات نوروز درمناطق زلزله زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.